نشست تخصصی معاونت توسعه با عاملان ذی‌حسابی برگزار شد

نشست تخصصی آموزشی عاملان ذی‌حساب ادارات تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رؤسای ادارات به مناسبت روز حسابدار تابعه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 10December 2021

نشست تخصصی معاونت توسعه با عاملان ذی‌حسابی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در نشست تخصصی عاملان ذی‌حسابی که با حضور حسین شکرویان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، رؤسای ادارات تابعه و عاملان ذی‌حساب شهرستان‌های استان تهران در سالن شهدای ترور برگزار شد، با تبریک روز حسابدار، خدمت در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران را یک فرصت معنوی ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: شکرانه خدمت در این نهاد مقدس، خدمت خالصانه به ایثارگران و والدین معظم شهیدان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: به یقین ما نمی‌توانیم همه خواسته‌های ایثارگران را اجابت کنیم اما می‌توانیم با تکریم، شرح صدر، اخلاق محوری و ایجاد فضای همدلی و مهربانی در خدمت آن‌ها باشیم و هر آنچه را که در توان داریم در رفع مسائل و مشکلات آنان به کار گیریم.

حسین شکرویان معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز در این نشست با تبریک روز حسابدار و قدردانی از تلاش کارکنان بنیاد در تمامی عرصه‌ها اظهار داشت: حوزه کاری و ارائه خدمات در معاونت توسعه در دو بخش خدمت‌رسانی به ایثارگران معظم، کارکنان و همچنین ایجاد بستر مناسب برای سایر حوزه‌ها در راستای ارائه خدمت‌رسانی است و همین امر سبب شده است تا وظایف این معاونت به صورت گسترده تعریف شود.

معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران رفتار حرفه‌ای و مبتنی بر اخلاق را از خصوصیات یک کارمند مسئولیت‌پذیر دانست و تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد یک فضای مناسب و نیز حمایت‌های تعریف شده در چهارچوب نظام اداری از کارکنان است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود تلاش می‌کنیم تا این امر محقق شود؛ از طرفی نیزشما کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نمایندگان نظام در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستید و همین وظیفه مهم ایجاب می‌کند تا علی رغم تمام کاستی‌ها، خادمی شایسته برای این عزیزان باشیم.

وی تأکید کرد: همه حوزه‌ها باید پاسخگویی به موقع نسبت به مکاتبات داشته باشند و در حوزه معاونت توسعه خیلی از مکاتبات سریعتر باید انجام شود و کسانی که پاسخگویی به موقع داشته باشند قطعاً متفاوت از دیگران خواهند بود.

شکرویان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی سرمایه مهم و‌ امانت هستند؛ لذا کار‌هایی که باید برای آن‌ها انجام شود باید در همه موارد به موقع باشد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها