مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

دومین جشنواره هنری «خاتم سلیمان» در مازندران برگزار می‌شود

«زارع» از برگزاری دومین جشنواره هنری «خاتم سلیمان» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ - 12December 2021

دومین جشنواره هنری «خاتم سلیمان» در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه شئونات فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با اشاره به پیش رو بودن ایام فاطمیه، سالگرد شهید سلیمانی و دهه بصیرت اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه و دیگر مناسبت‌های ملی تمهیدات مورد نیاز برای بزرگداشت این ایام اندیشیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران افزود: آمادگی کامل را داریم تا از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های استان برای تولید محتوای مناسب استفاده مطلوب را داشته باشیم تا باز نشر مناسبی از محتوای دینی و معرفتی این ایام را شاهد باشیم.

وی در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برای پاسداشت دومین سالگرد شهید حاج «قاسم سلیمانی» گفت: برای این ایام چهار برنامه شاخص با همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه سپاه کربلا شامل برگزاری شب و شعر نگین سلیمان، شب خاطره و انس با قرآن ویژه فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان، رونمایی از فراخوان دومین جشنواره هنری خاتم سلیمان و اختتامیه جشنواره مرد میدان را در دستور کار داریم.

زارع از برگزاری دومین جشنواره هنری «خاتم سلیمان» ویژه سالگرد شهید «قاسم سلیمانی»، در چهار بخش طراحی پوستر، تایپوگرافی، موشن گرافیک و پویانمایی خبر داد و گفت: این جشنواره سال گذشته از استان‌های کرمانشاه، خراسان شمالی و رضوی، مازندران و هرمزگان برگزیده داشت.

وی اذعان کرد: تلاش داریم با برگزاری جشنواره هنری «خاتم سلیمان» و تولید آثار خلاقانه و الهام‌بخش، یاد و نام پرفروغ سردار پرافتخار راه مقاومت، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» گرامی داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار