وزیر بهداشت:

مسئله شهدای سلامت نباید در بروکراسی اداری بماند

عین‌الهی گفت: بحث تبدیل وضعیت پرستارانی که با جان و دل در دوران کرونا حضور داشتند باید مورد توجه قرار بگیرد و این افراد باید از امتیاز ویژه برخوردار باشند.
کد خبر: ۴۹۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 12December 2021

مسئله شهدای سلامت نباید در بروکراسی اداری بماندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در مراسم گرامی‌داشت روز پرستار و تقدیر از پرستاران نمونه کشوری که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد اظهار داشت: امروز نیازمند ایران قوی و قدرتمند هستیم و رسالت هر کس در تاریخ در آن لحظه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاریخ را ما می‌سازیم، گفت: جامعه پزشکی ما در دنیا موفق است، در علوم مختلف رتبه های برتر را داریم. در عمل ما نه تنها بیماری های خودمان را درمان می‌کنیم بلکه از کشورهای مجاور نیز پذیرش بیمار دارد.

عین‌اللهی ادامه داد: مردم ما در مسئله کرونا شناخت بهتری نسبت به جامعه سلامت پیدا کردند. کادر سلامت در دوران کرونا ایثارگری کردند.پرستاری یک هنر است، پرستار یک انسان فداکار است. پرستار در ارتقای سلامت، پیشگیری نقش دارد.

وی گفت: بحث تخصصی و حرفه ای شدن پرستاران امروز باید مورد توجه قرار بگیرد. پرستاران باید از مهارت ‌های لازم برای حضور در محیط‌های پزشکی برخوردار باشند. فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای بنده حجت است.

وی گفت: موضوعات مرتبط با جامعه پرستاری با جدیدت در وزارت بهداشت پیگیری و سازمان های دیگر نیز باید این مجموعه را همراهی کنند، از معاونت توسعه وزارت بهداشت خواهش میکنم مسئله تعرفه گذاری خدمات پرستاری را پیگیری و به نتیجه‌ مطلوب ختم کنند.

عین‌اللهی افزود: بحث تبدیل وضعیت پرستارانی که با جان و دل در دوران کرونا حضور داشتند باید مورد توجه قرار بگیرد و این افراد باید از امتیاز ویژه برخوردار باشند.مسئله شهدای سلامت نباید در بروکراسی اداری بماند. از سلامت معنوی بهره مند نشده ایم، در حالی که از تاریخ قوی مذهبی در این زمینه برخوردار هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار