دولت صنعا پایگاه‌های حیاتی عربستان و امارات را به نابودی تهدید کرد

مشاور نخست وزیر یمن تهدید کرد که در صورت عدم عقب نشینی امارات از یمن ارتش و کمیته‌های مردمی پایگاه‌های حیاتی و استراتژیک دبی و ابوظبی را هدف قرار خواهند داد.
کد خبر: ۴۹۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ - 12December 2021

دولت صنعا پایگاه‌های حیاتی عربستان و امارات را به نابودی تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حمید عبدالقادر عنتر، مشاور نخست وزیر یمن در مصاحبه با العهد نیوز اظهار داشت: حوادث غافلگیر کننده‌ای در راه است. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات کوبنده‌ای را به دشمن سعودی وارد خواهند کرد. هدف قرار دادن پایگاه‌های حیاتی و استراتژیک دشمن در بانک اهداف موجب فلج شدن نظام عربستان می‌شود.

وی گفت: در اوایل جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی در خط دفاعی بودند؛ اما اکنون در خط حمله و در حال گرفتن شهر‌های عربستان و انتقال جنگ به عمق این کشور هستند. بعد از شش سال از تجاوز جهانی علیه یمن دشمن به هیچ کدام از اهداف آشکار خود نرسیده است جز اینکه زیرساخت یمن را ویران کرده و منازل مسکونی و غیرنظامیان را هدف قرار داده است و تمام این جنایت‌ها از سوی نهاد‌های بین‌المللی پیگیری شده و رهبران کشور‌های متجاوز در مقابل دادگاه‌های بین‌المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

مشاور نخست وزیر یمن افزود: ارتش و کمیته‌های مردمی بیش از هر زمان دیگری قدرتمند شده و پیروزی‌هایی را در محور‌های مختلف جنگ و در عمق عربستان به دست آورده‌اند. اگر امارات از یمن عقب نشینی نکند در تیررس نیروی موشکی ما قرار خواهد داشت و دبی و ابوظبی هدف قرار خواهند گرفت. تنها یک حمله به امارات موجب فلج شدن کامل این کشور به ویژه شهر دبی خواهد شد. تمام شرکت‌ها و سرمایه گذاران امارات را ترک خواهند کرد. اگر امارات در معرض یک حمله نظامی کوبنده قرار گیرد اقتصادش از هم فرو می‌پاشد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار