فرماندار تنگستان:

اولویت زیرساخت‌‎های مبلمان شهری بر مبنای مقاومت و ایثار باشد

«لطفی» گفت: مبلمان و زیر ساخت‌هایی که در زادگاه شهید «رئیسعلی دلواری» تعریف می‌شود باید بر مبنای مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی طراحی شود .
کد خبر: ۴۹۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ - 12December 2021

لزوم زیرساخت های مبلمان شهری بر مبنای مقاومت و ایثاربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد لطفی» فرماندار تنگستان امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار شهر دلوار اظهار داشت: کار و پروژه‌های عمرانی بسیار خوب و مؤثری در شهر دلوار انجام شده است که انتظار داریم رونده این کارهای ادامه داشته و موجب رضایت‌مندی بیشتر مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه اولین کاری که شهردار باید با دقت، کیفیت، مطالعه به آن بپردازد بحث مبلمان شهری است؛ زیرا مبلمان شهری هم بر پایه زیر ساخت‌ها طراحی و هم فرهنگ عمومی منطقه در آن تعریف شده است گفت: مبلمان و زیر ساخت‌هایی که در زادگاه شهید رئیس علی دلوار تعریف می‌شود باید بر مبنای مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی طراحی شود که نیاز است یک مطالعه درست و دقیق در این حوزه اتفاق بیفتد تا شهرداری به عنوان مجری کار گام‌های اساسی و اصولی بردارد.

 این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه زیر ساخت‌های سلامت شهری تلاش و کوشش بیشتری داشته باشد تاکید کرد: شهرداری زیرساخت‌های ورزشی که جوانان این منطقه نیاز دارند را در حوزه آقایان و بانوان با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد در این حوزه همکاری لازم داشته باشد.

وی گفت: یکی از زیرساخت‌های اساسی و خدادادی منطقه دلوار دریا است و باید تلاش شود این موقعیت به پایتخت ذهنی رفاه و آرامش کسانی که در کنار آن هستند تبدیل شود و انتظار هم می‌رود شهرداری و شورای اسلامی شهر دلوار به خوبی به آن بپردازند. در حوزه اقتصاد با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی دریایی منطقه، شهرداری می‌تواند کارهای خوبی انجام دهد که باید شورای اسلامی شهر و شهرداری دلوار به این موضوع بیشتر بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار