جانشین مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان:

فضای کتاب‌خوانی نیازمند راه‌اندازی یک نهضت است

جعفری با اشاره به اینکه باید فراتر از سخنرانی و شعار، در مسیر کتابخوانی متعهدانه و دلسوزانه گام برداریم، گفت: باید در هر مجموعه‌ای که هستیم این نگاه و دیدگاه را داشته باشیم که فضای کتاب‌خوانی نیازمند راه‌اندازی یک نهضت است.
کد خبر: ۴۹۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 12December 2021

فضای کتاب‌خوانی نیازمند راه‌اندازی یک نهضت است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، نشست کتابخوان دانشجو با معرفی کتاب‌های مختلفی از سوی دانشجویان بسیجی فعال در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، با همکاری مشترک اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در سالن اجتماعات سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

«محمدجعفر جعفری» جانشین مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در این نشست ضمن تشکر از نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و خوش‌آمدگویی به دانشجویان بسیجی اظهار داشت: شعار و ماموریت محوری تشکل بسیج دانشجویی پیگیری و مطالبه منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری است.

جانشین مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است، تصریح کرد: نکته‌ای که در دیدار‌های رهبر انقلاب با دانشجویان مدنظر قرار می‌گیرد این است که معمولاً فضای این دیدار‌ها صمیمانه و توام با محبت است؛ حال در بحث کتابخوانی عموماً با تذکر همراه بوده و گله حضرت آقا از قشر دانشجو به‌خاطر فاصله‌گرفتن از کتاب‌خوانی بار‌ها تکرار شده است.

وی با ابراز امیدواری از برگزاری نشست کتاب‌خوان افزود: امیدواریم که این برنامه و چنین برنامه‌هایی زمینه‌ساز مرتفع شدن این دغدغه رهبر انقلاب شده و ما به‌عنوان تشکلی انقلابی بتوانیم گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم؛ کلیدواژه «نهضت کتاب‌خوانی» که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده طبیعتاً یک اتفاق تشکیلاتی و منسجمی را می‌طلبد تا بتواند پیامد‌های مطلوبی در پی داشته باشد.

جعفری در پایان متذکر شد: باید بتوانیم فراتر از سخنرانی و شعار به دنبال این باشیم که در این مسیر متعهدانه و دلسوزانه گام برداریم؛ باید در هر مجموعه‌ای که هستیم این نگاه و دیدگاه را داشته باشیم که فضای کتاب‌خوانی نیازمند راه‌اندازی یک نهضت است و در همین راستا فضای دانشجویی کشور نیز قطعاً دچار تحول بسیار مثبتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار