رئیس کمیته دفاعی مجلس مطرح کرد؛

تأثیر منفی سنای آمریکا بر مذاکرات هسته‌ای وین

آقازاده دافساری گفت: سنای آمریکا با تصویب طرح توقف پهپاد‌های ایران به دنبال تأثیرگذاری بر مذاکرات هسته‌ای وین است.
کد خبر: ۴۹۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ - 13December 2021

تأثیر منفی سنای آمریکا بر مذاکرات هسته‌ای وین

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید علی آقازاده دافساری» رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تصویب طرح توقف پهپاد‌های ایران در مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف این گونه طرح‌ها ترویج ایران هراسی در منطقه و جهان است.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی در رابطه با تأمین سلاح‌های متعارف مورد نیاز نه تنها هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرد بلکه یکی از ظرفیت‌های کارآمد جمهوری اسلامی ایران بحث پهپادی است که توانسته در ارتقاء توان رزمی نیرو‌های مسلح نقش زیادی داشته باشد.

وی افزود: ایران امروز جزو کشور‌های پیشرفته تأمین سلاح‌های متعارف و سیستم‌های پهپادی است که این دستاورد حاصل اتکا به تولید داخل است.

آقازاده دافساری تصریح کرد: تهیه و تصویب چنین طرحی در این مقطع توسط آمریکا بیشتر به دنبال تأثیرگذاری بر فضای مذاکرات وین است و مصرف تبلیغاتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از این دست اقدامات کنگره و مجلس نمایندگان به‌کرات داشته‌اند، اما نتوانسته‌اند علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام مؤثری داشته باشند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار