بازدید معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان از کتابخانه مرکزی رشت

«مهدی پارسا» از کتابخانه مرکزی رشت و کتابخانه میرزاکوچک بازدید کرد.
کد خبر: ۴۹۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ - 13December 2021

بازدید معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان از کتابخانه مرکزی رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با همراهی «پریسا کرمی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از کتابخانه مرکزی رشت و کتابخانه میرزاکوچک جنگلی بازدید کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در این دیدار حمایت‌های سپاه در حوزه‌های فرهنگی و ترویج امر کتابخوانی را درخشان توصیف کرد و با ابراز امیدواری نسبت به بهره‌برداری از بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور اظهار داشت: در صورت تکمیل نهایی و بهره‌برداری کامل کتابخانه مرکزی رشت عموم مردم از خدمات ویژه‌ای که در این مجموعه بزرگ فرهنگی ارائه خواهد شد، بهره‌مند می‌شوند.

«مهدی پارسا» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان گفت: در ایجاد زیرساخت‌های این حوزه برای هرگونه همکاری بیشتر با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی آمادگی داریم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان فعالیت‌های صورت گرفته در کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت را بسیار خوب دانست و تصریح کرد: ایجاد کتابخانه‌های عمومی در مناطق کمتر توسعه یافته با همکاری مجموعه کتابخانه‌های عمومی، سپاه قدس گیلان و دستگاه‌های متولی ضروری است. وی همچنین در بازدید از کتابخانه مرکزی رشت بخش‌های مختلف این کتابخانه عمومی را برای رفع بسیاری از نیاز‌های فرهنگی استان کافی و برای هرگونه کمک در راستای اتمام این پروژه اعلام آمادگی کرد.

معرفی بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی میرزا کوچک و کتابخانه مرکزی رشت، تشریح خدمات کتابخانه‌ها در فضای مجازی و ارائه خدمات متنوع به اقشار مختلف جامعه از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها و مسئول کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی و نیز ابراز تمایل مسئولان دو مجموعه برای همکاری‌های بیشتر از مهمترین محور‌های این دیدار و بازدید‌های جداگانه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار