نماینده مجلس مطرح کرد؛

لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور

گلرو ضمن تأکید بر این نکته که ما شاهد هستیم حجم زیادی سلاح و تجهیزات نظامی از کشور‌های غربی، چون آمریکا، انگلیس و فرانسه به منطقه خلیج‌فارس سرازیر می‌شود، گفت: مجلس اهتمام ویژه دارد تا بودجه دفاعی و امنیتی کشورمان در سال آینده تقویت شود.
کد خبر: ۴۹۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 14December 2021

اهتمام ویژه مجلس به تقویت بنیه دفاعی کشور

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عباس گلرو» رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور، اظهار داشت: توانمندی دفاعی هر کشوری مسئله‌ای مهم است و باید تقویت بنیه دفاعی مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: ما شاهد هستیم که همواره حجم زیادی سلاح و تجهیزات نظامی از کشور‌های غربی، چون آمریکا، انگلیس و فرانسه به منطقه خلیج فارس سرازیر می‌شود.

 نماینده مجلس ادامه داد: از این رو جمهوری اسلامی ایران هم در وضعیت تدافعی و برای دفاع از خودش حق دارد که در جهت تقویت بنیه دفاعی و نظامی گام بردارد.

رئیس «کمیته روابط خارجی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه دارد تا بودجه دفاعی و امنیتی کشورمان در سال آینده تقویت شود.

 نماینده مجلس بیان داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دنبال آن است که مطالبات بودجه‌ای را از ستاد کل نیرو‌های مسلح دریافت کند و در ادامه رایزنی‌های لازم را با دولت جهت تقویت بودجه دفاعی کشور انجام دهد.

همچنین پیش‌تر حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در همین زمینه گفته بود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بودجه چهار وزارتخانه اعم از وزارت کشور، وزارت دفاع و امور پشتیبانی، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات این کمیسیون با وزیر دفاع و امور پشتیبانی پیرو بودجه دفاعی کل کشور در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد: ان‌شاءالله تلاش خودمان را در جهت تقویت بودجه دفاعی کشور انجام خواهیم داد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار