دیدار مدیران‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید اردبیل با خانواده شهید «پوردباغ»

مدیران‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، با خانواده معظم شهید «عزیز پوردباغ» دیدار کردند.
کد خبر: ۴۹۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 14December 2021

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با خانواده شهید «پوردباغ»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و «یاسر شاهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ، ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل شهید «عزیز پوردباغ»، با همسر و فرزندان وی دیدار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این دیدار، با اشاره به ایثارگری های خانواده‌های معظم شهدا و صبر و استقامت آنان، بر ضرورت حل مشکلات آنان توسط دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه تأکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: با توجه به بیماری یکی از فرزندان شهید «پوردباغ»، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر خود وظیفه می‌داند تا خدمات و تسهیلات لازم را در این زمینه به خانواده شهید ارائه کند.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، از خانواده شهید «پوردباغ» قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار