نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

سیستم‌های ناکارآمد اداری و بانکی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه ادارات ما نیازمند انقلاب است، گفت: سیستم‌های ناکارآمد اداری و بانکی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۹۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 14December 2021

دفاع مقدس و حماسه ۹ دی در کتاب امت ایران ماندگار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی استان، با بیان اینکه ادارات ما نیازمند انقلاب است، اظهار داشت: تا زمانی که ادارات ما به روز نشود، نمی‌توان کاری کرد.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، افزود: خداوند بزرگ نیز برای هدایت ما کتاب قرآن را تهیه کرده است و در این کتاب الهی و وحی، شک و شبهه‌ای وجود ندارد.

محمدی لائینی، کتاب سرنوشت، عمل و سرگذشت را از دیگر کتاب‌های مقرر برای انسان ذکر کرد و گفت: هر امتی با کتاب خود فراخوانده می‌شود و امت اسلامی ایران دفاع مقدس، دفاع حرم و حماسه ۹ دی را خلق کرده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امت ایران ایام‌الله دهه فجر و فرزندانی نظیر شهید سلیمانی را ایجاد کرده و پرورانده است، بیان کرد: سیستم‌های ناکارآمد اداری و بانکی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه سرانه کتاب و معدل کتابخوانی به‌عنوان یکی از فاکتور‌های رشد به شمار می‌رود، خواستار ابتکاراتی برای ترغیب مردم به کتاب و کتابخوانی شد و ادامه داد: باید کتاب و کتابخانه را به خانه‌ها ببریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم بهره‌گیری از افراد خلاق برای توسعه کتابخوانی تأکید و خاطرنشان کرد: خلاقیت در بدنه کتابخانه‌های عمومی استان مازندران باید تزریق شود تا ابتکاری برای جذب مردم به کتاب خرج داده شود.

محمدی لائینی برپایی نمایشگاه‌هایی از کتاب‌های جدید را در استان مازندران ضروری دانست و بیان داشت: لازم است این نمایشگاه‌ها در مصلی‌های شهر‌ها راه‌اندازی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها