رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تسریع اقدامات در محله شهید هرندی با حضور رئیس جمهور/ فرآیند بازپروری معتادین متجاهر باید اصلاح شود

سردار رحیمی گفت: تا فرآیند‌های بازپروری معتادین متجاهر اصلاح نشود در محله شوش، مولوی و هرندی نتیجه نخواهیم گرفت.
کد خبر: ۴۹۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۴ - 15December 2021

تسریع اقدامات در محله شهید هرندی با حضور رئیس جمهور/ فرآیند بازپروری معتادین متجاهر باید اصلاح شودسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه پلیس بیش از هزار روز است که در محله شوش، مولوی و هرندی در حال فعالیت است، اظهار داشت: تا فرآیند‌های بازپروری معتادین متجاهر اصلاح نشود نتیجه نخواهیم گرفت.

وی ادامه داد: برای حل معضل این محلات باید ۱۲ مرکز دی ای سی بسته شود و با خرده فروشان مواد مخدر برخورد جدی صورت گیرد.

سردار رحیمی گفت: قطعا با حضور رئیس جمهور، تلاش شهردار تهران و پیگیری استاندار تهران اتفاق خوبی در محله شوش، مولویرو هرندی رخ خواهد داد.

وی در ادام با اشاره به درخواست بانک مرکزی از پلیس برای برخورد با اخلالگران ارزی و کسانی که اقدام به معاملات فردایی می‌کنند، گفت: ۴۲ نفر در این راستا شناسایی و دستگیر شدند؛ دو نفر از دستگیرشدگان از سرشبکه‌های این معاملات بودند و گردش مالی این دو نفر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است و ۵۵ میلیارد تومان طلای آب شده از این دو نفر کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص اقدامات پلیس در فضای مجازی گفت: ۲۰ سایت و کانال شناسایی شد و مدیران آن‌ها احضار شدند؛ برخی از این سایت‌ها بسته شد و از برخی‌ها تعهد گرفته شده است؛ همچنین ۲۰ صرافی که با این افراد همکاری داشتند شناسایی شدند برخی‌ها پلمپ و از برخی‌ها تعهد گرفته شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه معاملات فردایی ممنوع است، افزود: ده‌ها نفر از کسانی که دارای سابقه اقدامات مجرمانه در حوزه اقتصادی هستند تحت کنترل پلیس امنیت اقتصادی پایتخت هستند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در این طرح ۲۶ کامیون و تریلی کالای قاچاق متوقف شد؛ همچنین دو میلیون کالای قاچاق صوتی، تصویری و دارو کشف و در همین راستا ۴۱ نفر قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار