نمایشگاه تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین و جانبازان و سالمندان برگزار شد + فیلم

ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان، سالمندان و صنایع پزشکی وابسته با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 15December 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان، سالمندان و صنایع پزشکی وابسته از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ آذر با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو برگزار شد.

تولیدکنندگان تجهیزات توانبخشی و انجمن‌های معلولین و جانبازان در این نمایشگاه دارای غرفه بودند و به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دادند.

اطلاع‌رسانی اتفاقات این نمایشگاه توسط غرفه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به‌صورت مستمر از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انجام می‌شد و ضمن انتشار فیلم‌های این نمایشگاه، امکان حضور سایر غرفه دار‌ها در این غرفه به‌منظور پاسخگویی به سؤالات جانبازان از طریق فضای مجازی فراهم شده بود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار سازمان بهزیستی و سازمان هلال احمر یکی از سه حامی اصلی این نمایشگاه است و حضور انجمن‌های جانبازان و معلولین در این نمایشگاه با مشورت و هماهنگی اداره‌کل امور تخصصی و گروه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار