رئیس پلیس پایتخت:

پلیس با تمام توان پای‌کار مبارزه با سرقت است

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس با تمام توان پای‌کار مبارزه با سرقت است، گفت: ۲۲ برنامه برای تشدید مبارزه با سرقت و خریداران اموال مسروقه طراحی کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۹۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ - 15December 2021

بازسازی پلیس برای مقابله با سارقان

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگویی اظهار داشت: پلیس پایتخت فعالیت‌های خود را در بحث مبارزه با سرقت شدت بیشتری داده است و حدود یک هفته قبل طی یک برنامه‌ریزی مفصل و کار گروهی ۲۲ برنامه را برای تشدید کردن مبارزه با سرقت و مالخران طراحی کردیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در جلسه‌ای که نتیجه آن تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت در تهران شد، استاندار تهران، مدیران دستگاه‌های مختلف، نماینده خودروسازان، نمایندگان شرکت‌های برق و… حضور داشتند.

وی افزود: البته باید بگویم که موضوع مقابله با سرقت تنها به پلیس مربوط نمی‌شود و یک موضوع فرابخشی است و تمامی دستگاه‌ها باید پای‌کار بیایند. پلیس با تمام توان پای‌کار مبارزه با سرقت است و کم‌کاری نمی‌کند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: یک طرح جهادی با برنامه‌ریزی جدید برای مبارزه با سرقت و سارقین در تهران شروع کردیم که این طرح ابعاد مختلفی دارد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: ما با راه‌اندازی این قرارگاه پلیس را برای مبارزه با سارقین بازسازی و نوسازی کرده‌ایم و طرح‌های جدید در نظر گرفتیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا از شهرداری مطالباتی برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها در مسیر مبارزه با سرقت داشته‌اید یا خیر، گفت: تنها چیزی که در پایان کار ساختمان به آن دقت نمی‌شود بحث ایمنی ساختمان‌ها در برابر سرقت است.

‌وی ادامه داد: در مکاتباتی که با شهرداری و وزارت مسکن و شهرسازی داشته‌ایم از آن‌ها در این خصوص مطالباتی داشته‌ایم، اما تا به الان اتفاق خاصی نیفتاده است؛ ما خواسته‌ایم این موضوع به گزینه‌های صدور پایان کار برای ساختمان‌ها اضافه شود.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سؤالی مبنی اینکه آیا این قرارگاه با قرارگاهی که برای سرقت تلفن همراه در تهران راه‌اندازی شده است، متفاوت است یا خیر، گفت: بله، برای مبارزه با سرقت تلفن همراه هم در پایتخت یک قرارگاه ویژه متشکل از پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری و یگان امداد راه‌اندازی شده است.

سردار رحیمی در پایان از مردم خواست که بلافاصله بعد از اینکه تلفن همراهشان به سرقت می‌رود با ۱۱۰ تماس گرفته تا مأموران پلیس بتوانند در سریع‌ترین زمان به این موضوع ورود کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار