شهید میرزایى: از ولایت فقیه حمایت کنید

شهید على‌دانا میرزایى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «از امت حزب الله می‌خواهم از ولایت فقیه و روحانیت مبارز و متعهد به اسلام، حمایت کنند و بر این هم افتخار کنند.»
کد خبر: ۴۹۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ - 15December 2021

شهید میرزایى: از ولایت فقیه حمایت کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید على دانا میرزایى

«بسم الله الرحمن الرحیم

بگو اى پیغمبر همانا نماز و طاعت و اعمال من حیات و مردن من همه براى خداست که پروردگار جهانیان است با سلام و درود بیکران بر ائمه معصومین (ع) مخصوصاً پیامبر گرامى اسلام حضرت محمد (ص) و نایب بر حق حضرت مهدى (عج) حضرت امام خمینى رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى و این بت‌شکن قرن و اسطوره مقاومت و تقوا و با سلام و درود بیکران بر روان پاک و مطهر شهیدان اسلام از صدر تا حال و با سلام و درود بیکران بر امت حزب‌الله که با کمک‌هاى جانى و مالى بی‌دریغ خود اسلامى عزیز را یارى می‌کند و به امید پیروزى نهایى رزمندگان اسلام علیه کفر جهانى مخصوصاً کفر صدامى و منافقین.

پروردگارا! تو را شکر که بشریت شهادت این یگانه راه رسیدن انسان به خودت را به من بنده فقیر و حقیر و گناهکار خود ارزانى داشتى تو را شکر این تنها نعمت پسندیده خودت را به این انسان ذلیل عطا فرمودى و من تنها راه سعادت خویش در راه تو یافتم و چه زیباست من با دادن کوچکترین چیز و اعلاترین و ارزشمندترین ارزش‌ها را گرفتم؛ و تو را شکر اى پروردگار که مرا از اصحاب رسول‌الله قرار دادى و چنین لطف عظیمى به من کردى که از سربازان حضرت مهدى (عج) شدم، پروردگارا تو را شکر چنین رهبرى با عظمت که اسطوره مقاومت و تقوا است و با ظلم و ستم کفار را درهم شکست به ما عطا کردى و پروردگارا تو را شکر که به ما افتخار در جبهه اسلام جنگیدن را عطا فرمودى.

و، اما شما اى پدرم و مادرم و امت حزب الله. اى پدر و مادرم، اى رنج کشیده‌هاى من همچون کوه صبور و استوار باشید و در از دست دادن فرزندتان ناراحت نباشید، خداى تعالى را شکر کنید که چنین قربانى را از شما پذیرا شده و چنین افتخار عظیمى نصیب من و شما کرده است و ما را از مخلصین درگاهش قرار داده است.

اى پدرم و مادرم مرا حلال کنید و ببخشید نتوانستم جوابگوى زحمات شما شوم که اجر زحمت خود را از خداى تبارک و تعالى خواهید گرفت. اى برادر و خواهرم مرا ببخشید اگر شما را اذیت و آزار کردم.

براى قبول شدن شهادتم دعا کنید، از امت حزب‌الله می‌خواهم از ولایت فقیه و روحانیت مبارز و متعهد به اسلام عزیز حمایت کنند و بر این هم افتخار کنند؛ سنگر غرق در خون عزیزان را ترک نکنند و اسلحه آغشته به خون عزیزان خود را بردارند و از حریم اسلام و خون شهیدان پاسدارى کنند که فرداى قیامت در محضر عدل الهى باید جوابگو باشند.

اى امت حزب الله از کمک‌های جانى و مالى به جبهه‌هاى اسلام خوددارى نکنید که نکرده‌اید، به گفته امام عزیزمان تمام اسلام در برابر تمام کفر واقع شده و سنگرهاى اسلام را که مسجد است خالى نکنید و صفوف نماز جمعه و جماعت را فشرده کنید. دعاهاى کمیل و توسل را که ما هر چه داریم از این دعاهاست ترک نکنید.

به امید خوب لبیک گفتن به نداى هل من ناصر ینصرنى امام حسین (ع).»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار