عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انتظار مردم از روند مذاکرات تأمین منافع ملی است

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه انتظار مردم از روند مذاکرات تأمین منافع ملی است، گفت: منافع ملی در مذاکرات در گرو برداشته شدن تحریم‌هاست و تعامل با جامعه جهانی با حفظ کرامات انسانی است.
کد خبر: ۴۹۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ - 15December 2021

انتظار مردم از روند مذاکرات تأمین منافع ملی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «مجید انصاری» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی، با اشاره به آینده مذاکرات، اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده اطلاعات و آگاهی لازم برای مذاکره دارند و قطعاً خط مشی‌های کلی و باید‌ها و نباید‌های راهبردی را دریافت کردند و می‌شناسند و با طرح و برنامه ابتکار عمل ویژه در مذاکرات شرکت می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه باید لحظه لحظه فرصت‌ها در جهت حل مشکلات مردم استفاده کنیم، تصریح کرد: مذاکرات، کارزار سختی است، ما در این مبارزه سخت دیپلماتیک در مقابل چهار طرف قرار داریم و برخلاف میدان نبرد نظامی در میدان دیپلماسی، هوشمندی و توان مذاکره و دانش حقوقی، دیپلماتیک و فهم مذاکره می‌تواند کمک‌کننده باشد.
تیم مذاکره‌کننده در جریان مذاکرات باید منطق خود را حاکم کنند

حجت‌الاسلام انصاری با شاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده در جریان مذاکرات باید منطق خود را حاکم کنند، اضافه کرد: بار‌ها رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که ایران سر ما کلاه گذاشته است، دنیا می‌داند ایران دنبال کلاه گذاشتن سر کسی نیست، دنبال احقاق حقوق نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عرصه مذاکرات را عرصه رجزخوانی ندانست و تصریح کرد: باید در جریان مذاکرات دنبال راهکار‌های عملی و رفع موانع باشند و تا در نهایت مذاکره برد برد را شاهد باشیم.  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتظار مردم از روند مذاکرات تأمین منافع ملی است، تصریح کرد: منافع ملی در مذاکرات در گرو برداشته شدن تحریم‌هاست و تعامل با جامعه جهانی با حفظ کرامات انسانی است.

حجت‌الاسلام انصاری در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مردم بتوانند شاهد حل مشکلات حاکم بر کشور باشند، مشکلات اقتصادی هم با نگاه ویژه مسئولان کشور به قطع ریشه مشکلات، برطرف شود.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار