مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی مطرح کرد؛

آذربایجان غربی پیش‌قراول در چاپ کتب اسنادی

سرهنگ «وحیدی» گفت: استان آذربایجان غربی در چاپ کتب اسنادی جز استان‌های پیش‌قراول کشور است.
کد خبر: ۴۹۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 15December 2021

پیش قراول ترین استان در چاپ کتب اسنادی آذربایجان غربی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در نشست کمیته اسناد و مدارک دفاع مقدس این استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: جمع آوری اسناد، تدوین و چاپ کتب دفاع مقدس یکی از مأموریت‌های این اداره‌کل است و در همین راستا استان آذربایجان غربی بعنوان یکی از استانهای پیش‌قراول در چاپ کتب اسنادی در کشور مطرح است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون تاریخ دفاع مقدس، «فراموشی» و «تحریف» را از مهمترین آسیب‌های این حوزه عنوان کرد و افزود:  از این رو یکی از اقدامات اساسی که نقش بسزایی در مقابله با این آسیب‌ها دارد حفظ و نگهداری اسناد است.

وحیدی در ادامه از نمایندگان هر یک از دستگاه‌های حاضر در جلسه خواست تا نسخه‌ای از اسناد خود را در اختیار معاونت اسناد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قرار دهند، چرا که با این اقدام شاهد اشاعه هرچه بیشتر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از طریق تدوین کتاب‌های اسنادی از شهدا و نقش سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در جنگ تحمیلی خواهیم بود.

در پایان جلسه «کمیته اسناد و مدارک دفاع مقدس آذربایجان غربی» هر یک از نمایندگان سازمان ها و دستگاه‌ها نظرات خود را در خصوص حفظ و نگهداری اسناد بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار