رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور مطرح کرد؛

تقویت واحد‌های صنفی کوچک از برنامه‌های بسیج اصناف

حسن‌پور با بیان اینکه بالغ بر ۶۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی در کشور داریم، گفت: تقویت واحد‌های صنفی کوچک جزء برنامه‌های بسیج قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 15December 2021

تقویت واحد‌های صنفی کوچک از برنامه‌های بسیج اصنافبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، غلامرضا حسن‌پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور امروز در نشست تخصصی هیأت‌های اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که با موضوع تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها و نقش آن در معیشت مردم برگزار شد، اظهار داشت: باید ببینیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم که نتیجه شعار سال در سفره مردم نمایان شود زبرا این که تولید کنیم اما اجناس گرانتر شود، قابل قبول نیست؛ به عبارت دیگر بالغ بر ۶۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی در کشور داریم که چنانچه می خواهیم برای تحقق جهش تولید و شعار سال کمک کنیم همه باید در این راستا کمک کنند.

وی افزود: تقویت واحدهای صنفی کوچک نیز جزء برنامه های بسیج قرار دارد و البته در این رابطه بسیج اصناف در راستای استفاده از روش های هوشمندانه بر بازار به سراغ قانون شکنان بزرگ هم می رود و حتی شاید در این راه شهید معیشت هم بدهد.

حسن پور ادامه داد: حضرت علی (ع) هر روز در بازار حضور و نظارت داشت چون پاشنه آشیل حکومت‌ها و منشاء قضاوت مردم بازار است و اگر بازار ثبات و آرامش داشته باشد مردم حکومت را کاربلد و گرنه غیر کاربلد می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه نباید انحصار دست عده ای خاص باشد، اضافه کرد: رقابت باید سالم باشد چون با این نوع رقابت، محتکران و گرانفروشان را کنار می زنیم به همین منظور مهمترین کاری که می توانیم انجام دهیم، آوردن ظرفیت‌های مردمی به وسط میدان است.

در این مراسم از خانواده شهید نواز الله رنجبر از شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار