در جدیدترین جنایت ائتلاف متجاوز سعودی؛

بمباران «الحدیده» و «تعز» یمن ۱۳ شهید و زخمی برجای گذاشت

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی استان‌های «الحدیده» و «تعز» یمن را هدف سنگین‌ترین حملات هوایی قرار دادند که به دنبال آن ۳ نفر شهید و ۱۰ تَن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۴۹۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ - 16December 2021

بمباران «الحدیده» و «تعز» یمن ۱۳ شهید و زخمی برجای گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، سلسله جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه یمن در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی مناطقی در استان‌های تعز و الحدیده را هدف سنگین‌ترین حملات هوایی خود قرار دادند.

رسانه‌های یمنی اعلام کردند که به دنبال حملات جنگنده‌های سعودی به منطقه «حیس» در الحدیده ۲ کودک شهید و ۵ تَن دیگر به شدت زخمی شدند. این درحالی است که حملات سعودی‌ها به منطقه‌ای در استان تعز موجب شد تا یک کودک شهید و ۳ نفر دیگر زخمی شدند. حال شماری از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

این جنایت درحالی رقم خورد که یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شامگاه چهارشنبه از انجام عملیات گسترده در خاک عربستان خبر داد.

یحیی سریع در بیانیه‌ای گفت: یگان موشکی ما به فضل خداوند توانست آشیانه جنگنده‌ها در پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط و همچنین اهداف حیاتی دیگری در جیزان را با پنج موشک بالستیک هدف قرار دهد. وی تاکید کرد که این موشک‌ها دقیقاً به اهداف برخورد کرده‌اند.

سریع تاکید کرد که این عملیات در واکنش به تشدید حملات هوایی و جنایاتی است که عربستان علیه مردم یمن انجام می‌دهد. سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان تاکید کرد، تا زمانی که تجاوز‌ها و محاصره کشورمان ادامه داشته باشد نیرو‌های مسلح آمادگی انجام عملیات‌های بزرگ‌تر را دارند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار