جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

پژوهش‌های ما باید پاسخگوی نیاز‌های عملیاتی نیرو‌های مسلح باشد

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: پژوهش‌های ما باید پاسخگوی نیازمند‌های عملیاتی و مبدا ایجاد تحول مثبت در نیرو‌های مسلح و بسترساز کاهش هزینه‌ها باشد.
کد خبر: ۴۹۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ - 16December 2021

پژوهش‌های ما باید پاسخگوی نیاز‌های عملیاتی نیرو‌های مسلح باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران نیرو‌های مسلح اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران در یک پیچ تاریخ مهمی قرار دارد که باید با همت نخبگان جوان و پرچمداران علم و پژوهش عزتمندانه و با اقتدار از این پیچ تاریخ عبور کند.

وی با بیان اینکه امروز باید برای توانمند شدن تلاش و ممارست کرد افزود: هر کشوری که قوی نباشد و مولفه‌های قدرت را در دورن ایجاد نکرده باشد در عرصه بین الملل محکوم به شکست است.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به سخنان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اهمیت پژوهش و دانش افزایی افزود: اقتدار و توانمندی با علم گرایی و تحقیق و پژوهش گره خورده است؛ لذا باید در این عرصه جهت قدرتمند شدن تلاش کرد و البته قدرت افزایی باید همه جانبه باشد و ابعاد مختلف را دربرگیرد.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح باید در حوزه دانش افزایی پیشگام باشند گفت: ما باید با تلاش وافر خود را به مرجعیت علمی برسانیم و در حوزه‌های مختلف علمی صاحب نظر و محل رجوع باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: پژوهش‌های ما باید پاسخگوی نیازمند‌های عملیاتی و مبدا ایجاد تحول مثبت در نیرو‌های مسلح و بسترساز کاهش هزینه‌ها باشد.

انتهای پیام /۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار