جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

شیعه انگلیسی علیه مقدسات اهل سنت سخن می‌گوید

«قریشی» گفت: شیعیانی که به افتراق بین شیعه و سنی قدم بر می‌دارند و ‌علیه مقدسات اهل سنت سخن می‌گویند، شیعه دست نشانده انگلیس هستند و آنها هیزم بیار معرکه اختلاف امت واحده هستند و این شعار نیست.
کد خبر: ۴۹۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ - 16December 2021

شیعه انگلیسی بر علیه مقدسات اهل سنت سخن می گوید

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، پیش از ظهر امروز سردار «سید قاسم قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین ‌در همایش سران ایلات و طوایف، معتمدین و بسیجیان عشایر جنوب شرق کشور در عنبرآباد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اینگونه مجالس و خاطرات شهدا را گنج می‌دانند؛ لذا تجمیع سران عشایر سه استان و پیام وحدت این همایش خیلی مهم است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به دو گفتمان مسلط بر دنیا یعنی لیبرالیسم و سوسیالیسم که دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند پایان داد و این علت دشمنی مستکبرین با انقلاب اسلامی ایران است.

سردار قریشی گفت: ماهیت و ویژگی‌های استکبار جهانی و انقلاب اسلامی هیچگاه با هم یکسان نبوده است.

حیات استکبار در به یغما بردن کشورهای ضعیف است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ‌خاطرنشان کرد: حیات استکبار به یغما بردن کشورهای ضعیف در دنیا است، اما ماهیت انقلاب اسلامی بر پایه عدل و برابری مورد تاکید دین بوده و با صراحت تمام، حضرت امام خمینی بر سفاکی اسرائیل و شوروی هجوم بردند تا اینکه سفارت خانه اسرائیل تبدیل به سفارتخانه فلسطین شد.

وی افزود: حمایت انقلاب، از مردم مسلمان اعم از سنی و شیعه فلسطین در اولویت قرار گرفت و این مسیر مقاومت تا شهادت بزرگ مرد مقاومت پیش رفت و رژیمی که شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد، امروز سرزمین اشغال کرده‌اش را ناامن می‌بیند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ‌گفت: تنها توان تسلیحاتی کشور ما در زمان جنگ تولید فشنگ و مونتاژ ژ۳ بود که با تکیه بر توان جوانان، امروز به حد اعلایی رسیده و مشکل آمریکا این است که کشور ما موشک‌های بالستیک و پهپاد و تانک‌های پیشرفته دارد و صادر می‌کند.

سردار قریشی ابراز داشت: کشور عزیزمان امروز بر خلاف اوایل انقلاب که سیم خاردار هم وارد می‌کرد، از نظر نظامی امنیتی، علمی و پزشکی، پرتاب ماهواره، هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، نانو تکنولوژی در جهان در صدر قرار دارد و این درحالی است که بسیاری از کشورهای به اصطلاح پیشرفته در منطقه گاو شیرده آمریکایی‌ها محسوب می‌شوند.

انقلاب اسلامی ایران سدی محکم در برابر غارت منطقه توسط استکبار است

وی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی، توسط صنایع بزرگ و کارتل‌های نفتی اداره می‌شود و ادامه حیات خود را در به سرقت بردن منافع جهان اسلام در منطقه می‌دانند لذا انقلاب اسلامی ایران سد محکم مقابل این غارت است.

سردار قریشی گفت: دشمن از طریق عوامل نفوذی خود با تهاجم فرهنگی، تحجر، ضربه زدن به دین در کشور می‌خواهد جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و آن را تضعیف کند.

این مسئول افزود: توطئه افتراق بین سنی و شیعه از سوی دشمن از اوایل انقلاب کلید خورد تا به اهداف پلید و شوم خود دست پیدا کنند.

شیعه انگلیسی ‌علیه مقدسات اهل سنت سخن می‌گوید

جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: شیعیانی که به افتراق بین شیعه و سنی قدم بر می دارند و ‌علیه مقدسات اهل سنت سخن می‌گویند، شیعه دست نشانده انگلیس هستند و آنها هیزم بیار معرکه اختلاف امت واحده هستند و این شعار نیست.

وی متذکر شد: خداوند متعال، قرآن و پیامبر اکرم(ص) از همه برادری و وحدت می خواهند و اصلی‌ترین وظیفه ما طبق کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ این وحدت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار