فرمانده کل ارتش در نشست هم‌اندیشی با مشاوران جوان:

پرورش در دانشگاه‌های افسری، مقدم بر آموزش است/ هیچ مقامی بالاتر از مقام سربازی نیست

سرلشکر موسوی پرورش در دانشگاه‌های افسری را مقدم بر آموزش دانست و گفت: هیچ مقامی بالاتر از مقام سربازی نیست.
کد خبر: ۴۹۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ - 16December 2021

پرورش در دانشگاه‍های افسری، مقدم بر آموزش است/ هیچ مقامی بالاتر از مقام سربازی نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست صمیمانه و هم‌اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیا (ص)، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری لشکرک نیروی زمینی و شهید خضرایی نیروی هوایی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری نیروی دریایی در رشت و نیروی پدافند هوایی در اراک به صورت وبیناری در این نشست حضور داشتند.

در این نشست، مشاوران جوان، دیدگاه‍ها و پیشنهاد‌های مد نظر خود را در حوزه‍های آموزشی، رزمی و تقویت دوره‍های معارف جنگ، معرفی بیش از پیش شهدا و تشریح و تبلیغ عملیات‍های تعیین کننده ارتش در دوران دفاع مقدس و اقدامات مهم ارتش در سال‍های اخیر که اقتدار جمهوری اسلامی را به همراه داشته، به صورت مستقیم با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

در ادامه امیر سرلشکر موسوی ضمن تبیین اهداف و راهبرد‌های ارتش در حوزه‍های گوناگون و اهمیت پرورش در مراکز آموزشی گفت: در دانشگاه‍های افسری همواره پرورش مقدم بر آموزش است و هیچ مقامی نیز بالاتر از مقام سربازی و هیچ افتخاری بالاتر از سربازی دین و وطن تحت فرماندهی، ولی امر مسلمین وجود ندارد.

فرمانده کل ارتش در ادامه اظهار کرد: تحریم‍ها، تهدید را به فرصت تبدیل کرد و خودکفایی در تولید تجهیزات مورد نیاز را فراهم آورد که ساخت سامانه باور۳۷۳، هواپیمای کوثر، انواع پهپاد، ناو سهند و ... در این راستا صورت پذیرفت و این‍ها تنها بخش‍هایی از دستاورد‌های ارزشمند حوزه دفاعی به شمار می‌روند.

وی با اشاره به روند پیشرفت‌ها در دیگر حوزه‌های علمی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سال‌های گذشته تا کنون منشا تربیت و آموزش هزاران پزشک و پرستار متعهد و متخصص بوده و مردم شریفمان محصول این تلاش را در برهه‌های مختلف بویژه مبارزه با کرونا و تقدیم شهدای مدافع سلامت دیده اند.

امیر سرلشکر موسوی همچنین دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌های دانشجویان و هنرآموزان و بررسی راهکار‌های اجرایی پیشنهاد‌های مطروحه صادر کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار