مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری مراسم فاطمیه در تمام شهرهای آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام «امامی» گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمامی شهرهای آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ - 17December 2021

برگزاری مراسم فاطمیه در تمام شهرهای آذربایجان غربی

حجت الاسلام «منصور امامی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: طی دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونا فعالیت بسیاری از هیات های مذهبی محدودتر شده بود، اما امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سعی خواهیم کرد مراسمات ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بصورت کاملا باشکوه برگزار شود.

وی گفت: حتی به همین مناسبت مسجد واقع در سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز به عنوان ستاد مردمی فاطمیه، آماده همکاری با تشکل های مذهبی مردمی است.

حجت الاسلام امامی به در پیش بودن ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و از برنامه مختلف پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: اعزام تعدادی از مبلغین استان برای شرکت در دوره آموزشی راویان مکتب حاج قاسم به کرمان یکی از اهداف مهم سازمان است تا بدین طریق بتوانیم سبک زندگی و سیره و منش این شهید والامقام را بیشتر در جامعه تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها