وزیر بهداشت خبر داد؛

شهادت ۲۰۵ نفر از کادر درمان در مقابله کرونا

عین‌الهی با اشاره به تقدیم ۲۰۵ شهید از پرسنل بهداشت و درمان در زمان شیوع کرونا گفت: اهمیت فعالیت کادر درمان زمانی مشخص شد که همه از کرونا فراری بودند.
کد خبر: ۴۹۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 17December 2021

شهادت ۲۰۵ نفر از کادر درمان در مقابله کرونابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در جریان دوازدهمین سفر استانی دولت به یزد، در نشست شورای اداری شهرستان خاتم یزد اظهار داشت: کرونا نشان داد که بخش بهداشت و درمان در کشور ما فقط پیشگیری نیست، بلکه اولویت دادن به خانه‌های بهداشت و رسیدگی به آن‌ها نیز بسیار مهم و حیاتی است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه باید به استعداد‌های شهرستان محروم خاتم در بخش گردشگری رسیدگی شود، افزود: خاتم یک منطقه تاریخی است و قدمت زیاد دارد.

وی همچنین به تقدیم ۲۰۵ شهید از پرسنل بهداشت و درمان در زمان شیوع کرونا اشاره و تأکید کرد: اهمیت فعالیت کادر درمان زمانی مشخص شد که همه از کرونا فراری بودند.

وزیر بهداشت به حضور مدافعان سلامت در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: ما مردمی قوی و مهربان هستیم.

وی در ادامه به بحث گردشگری و بوم‌گردی و اهمیت توجه ویژه به آن پرداخت و گفت: کشور‌هایی که تاریخ و قدمتی ندارند، برای خود تاریخ‌سازی کرده و از آن بهره‌ها می‌برند، اما در کشور ما با این پیشینه، تاریخ و هویت، بهره‌ای از سرمایه ملی نمی‌شود که باید به این موضوع توجه و اقدامات لازم را برای احیا و بهره مندی از داشته‌های خود انجام دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار