امام جمعه کرمانشاه:

ایران به برکت انقلاب اسلامی به‌عنوان یک قدرت در منطقه مطرح است

آیت‌الله «علما» گفت: ایران به برکت اسلام و انقلاب اسلامی، امروز به‌عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه مطرح است.
کد خبر: ۴۹۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 17December 2021

جمهوری اسلامی به برکت اسلام و انقلاب امروز به عنوان یک قدرت در خاورمیانه مطرح استبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: درست است مردم صبور و با بصیرت کشورمان با مشکلات معیشتی روبرو هستند، اما نباید فراموش کنیم که ایران به برکت اسلام و انقلاب امروز به عنوان یک قدرت بزرگ در غرب آسیا مطرح است.

وی ادامه داد: دشمنان با ایجاد ناامیدی در میان مردم هدفی جز تحقق برنامه های خود و ضربه زدن به انقلاب و کشورمان ندارند؛ بنابراین نباید فریب حرف های آنان را خورد و به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید اجازه دهیم آن‌ها مسائل داخلی کشورمان را روایت و تفسیر به رای کنند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که دشمنان در سال های اخیر با جدیت دنبال کرده‌اند، ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم خصوصا جوانان بوده است، گفت: مسؤولان برای خنثی کردن این نقشه‌ها باید برای رفاه حال مردم تلاش بیشتری کنند.

آیت الله علما با اشاره به دید ار اخیر رهبر معظم انقلاب با پرستاران، افزود: معظم له در این دیدار بر دروغگو بودن دشمنان تاکید و عنوان کردند آن‌ها ظالم را جای مظلوم و مظلوم را جای ظالم قرار می‌دهند؛ بنابراین نباید اجازه دهیم برای کشورمان نسخه بنویسند و در میان اقشار جامعه یأس و ناامیدی ایجاد کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌های خود، ۲۷ آذر روز شهادت شهادت آیت الله دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و گفت: امام (ره) می فرمود که حوزه و دانشگاه مانند ۲ فکر توانمند هستند که اگر در کنار هم قرار گیرند، کارهای زیادی از آن ها ساخته است.

وی همچنین با تسلیت ایام فاطمیه، از حضرت زهرا (س) به عنوان خیر کثیر یاد کرد و با اشاره به سفارش‌ها و توصیه‌های فراوان حضرت رسول اکرم (ص) در خصوص ایشان، گفت: عظمت وجودی این بانوی مکرمه تا جایی بود که خداوند در شأن و منزلت ایشان آیه قران نازل کرد.

آیت الله علما در پایان ضمن گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای، از تلاش راهداران در ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار