انتقاد امام جمعه ارومیه از ترویج اباحه‌گری در شبکه‌های سینمای خانگی

حجت‌الاسلام «قریشی» با انتقاد از مسئولین فرهنگی و وزارت ارشاد گفت: تبلیغ اباحه‌گری و برهنگی و ارتباط با نامحرم در شبکه سینماهای خانگی بسیار عادی شده است.
کد خبر: ۴۹۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 17December 2021

اباحه گیری و ترویج خیانت در شبکه های سینمای خانگی/ مسئولین امر چرا فکری به این اوضاع نمی کنند؟

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، فرارسیدن ایام فاطمیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: سیره زندگانی حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) بهترین الگو و سرمشق برای دستیابی به سعادت است.

وی  ساده‌زیستی، حیا و عفت را از جمله فضایل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) توصیف کرد و گفت: خانواده ها باید با الگوگیری از این خصوصیات، اصل هدف خود را در زندگی به جای توجه به زر و زیور، به صمیمت، محبت و انس با خدا و اهل بیت (ع) و دین و تقوا قرار دهند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به دیدار اخیر جمعی از پرستاران با مقام معظم رهبری ادامه داد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مقام و منزلت شغل پرستاری بسیار ارزشمند و والاست و کار آنها ثواب مضاعف دارد.

حجت الاسلام قریشی گفت: لذا امروز روایتگری و تبیین جریان انقلاب برای همگان واجب است که به صورت حقیقت تمام اتفاقات تاریخ انقلاب بیان شود که اگر گفته نشود، دشمن وقایع تاریخ حوادث انقلاب را تحریف می کند و با عوام‌فریبی سعی خواهد کرد جای ظالم و مظلوم را عوض کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود 26 آذر روز حمل و نقل را نیز بر تمامی فعالین این عرصه تبریک گفت و  اظهار داشت: ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم و از دولت و مسئولین امر انتظار داریم به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: یکی از مهترین مباحثی که بر فرهنگ جامعه اسلامی و در تمامی زوایای زندگی و ارتباطات خانوادگی اثر می گذارد، پخش سریال های خانگی است.

وی گفت: اما متاسفانه در یک دهه اخیر در کشور ما معلوم نیست با چه هدفی شبکه سریال های خانگی در اختیار فیلم و سریال هایی قرار گرفته که قریب به اتفاق اباحه‌گری، بی بندباری و خیانت را تبلیغ می کنند.

وی افزود: مسئولین امر چرا فکری به این اوضاع نمی کنند؟ درحالی که به اعتقاد برخی صاحب‌نظران تاثیر سریال های سینمای خانگی در به ابتذال کشیدن خانواده ها بسیار مخرب‌تر از برنامه های ماهواره و فیلم های خارجی است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری بارها توصیه کرده اند، اولویت مهم کشور «فرهنگ» است.

وی گفت: بنابراین از دولت مردمی آقای رئیسی انتظار می رود که به صورت جدی از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد بخواهند مطالبات رهبری را در این زمینه ها عملی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها