امام جمعه موقت قصرشیرین:

وحدت مهمترین رمز موفقیت ایران اسلامی در جهان است

حجت‌الاسلام «هواسی»گفت: وحدت مهمترین رمز موفقیت، سربلندی و درخشش ایران اسلامی در جهان و ایستادگی در برابر دشمنان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ - 17December 2021

وحدت مهمترین رمز موفقیت و سربلندی ایران اسلامی در جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سجاد هواسی» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: طلاب و دانشجویان ۲ قشر تاثیرگذار جامعه هستند که دشمن همواره از پیشرفت و بالندگی و وحدت این ۲ کانون مهم هراس دارد.

وی افزود: هرقدر شاهد تحکیم و اتحاد بیشتر بین ۲ قشر حوزه و دانشگاه باشیم، کشورمان بهتر مسیر رشد و بالندگی و ترقی را طی می کند.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین گفت: وحدت مهمترین رمز موفقیت و سربلندی و درخشش ایران اسلامی جهان و ایستادگی در برابر دشمنان نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت قصرشیرین در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه گفت: باید بتوانیم در زندگی با تأسی از اهل بیت (ع) همواره دشمن را ناکام کنیم.

حجت الاسلام هواسی در ادامه با اشاره به بیانات  رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پرستاران در رابطه با سلامت و بهداشت اضافه کرد: پیشگیری بهتر از درمان است.

وی گفت: قصرشیرین از مناطق مرزی کشور است که با مشکل نبودِ پزشکان متخصص و کمبود تجهیزات پزشکی مواجه است و با وجود ظرفیت های بزرگ مرزی این منطقه و مرزهای تجاری، این مشکلات زیبنده مردم این منطقه نیست.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در ادامه با اشاره به روز حمل و نقل و راهداری، این روز را به پرسنل زحمتکش و تلاشگر این عرصه‌ تبریک گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار