مادر شهید «احمد قلی درستی» آسمانی شد

مادر شهید «احمد قلی درستی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۹۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ - 18December 2021

مادر شهید «احمد قلی درستی» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «ماهی‌طلا، ولی پور» مادر شهید «احمد قلی درستی» امروز بعلت کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر شهید امروز از مقابل درب غسالخانه باغ فردوس به سمت قطعه والدین شهدا تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.  

«احمد قلی درستی»  دهم شهریور ۱۳۴۹ در کرمانشاه به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۶ مصادف با شهادت عده‌ای از حاجیان خانه خدا، در عملیات نصر ۷ در منطقه سردشت بدست دشمنان به درجه رفیع شهادت نایل شد.

فرازی از وصبت‌نامه شهید

پدر و مادر گرامیم وقتی که من به جبهه می روم من با عشق به ابا عبدالله الحسین به جبهه می روم نه به اجبار و یا با زور مدرسه من را به جبهه می فرستد بلکه من افتخاری و با پای خودم به جبهه می روم باری پدر شما حق ندارید به مدرسه بروید و بگویید که چرا فرزندم را به جبهه فرستاده ای بلکه من خودم به جبهه رفته ام و در رفتن من به جبهه مدرسه هیچ دخالتی ندارد و یا نمی توانید به بسیج یا جایی دیگر بروید که چرا فرزندم را به جبهه فرستاده ای (باز هم تکرار می کنم که شما حق ندارید به مدرسه بروید که چرا فرزندم را به جبهه فرستاده اید گفتم و باز هم می گویم که در رفتن من به جبهه مدرسه هیچ دخالتی نداشته است بلکه با پای خودم به جبهه رفته ام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار