اسماعیل هنیه:

«حماس» بیش از هر زمانی به یکسره کردن نبرد با تل‌آویو نزدیک شده است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: «حماس» بیش از هر زمانی به یکسره کردن نبرد با صهیونیست‌ها نزدیک شده است.
کد خبر: ۴۹۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ - 17December 2021

«حماس» بیش از هر زمانی به یکسره کردن نبرد با تل آویونزدیک شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تأکید کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین معامله قرن را از بین بردند.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این زمینه تصریح کرد: هدف از معامله قرن تغییر هویت قدس و مسجدالاقصی بود که گروه‌های مقاومت فلسطین با موشک‌هایی که در دفاع از قدس شلیک کردند، معامله قرن را بی اعتبار ساختند.

هنیه یادآور شد: «قدس اشغالی» محور نزاع با دشمن صهیونیستی است. حماس امروز بیش از هر زمان دیگری به یکسره کردن نبرد با دشمن صهیونیستی نزدیک شده است. وی پیشتر نیز در سخنانی گفته بود: نبرد شمشیر قدس نقطه تحولی مهم در روند مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی بود. شمشیر قدس تنها با آزادسازی کل فلسطین و قدس و مسجد الاقصی در غلاف خواهد رفت.

هنیه افزود: عقب‌نشینی آمریکا از افغانستان مقدمه عقب‌نشینی این کشور از دیگر مناطق شده است و در نهایت و موجب تضعیف هم‌پیمانان واشنگتن از جمله رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی تأکید کرد: فلسطین دغدغه اصلی کل امت و آزادگان جهان است. امت سه اولویت مهم دارد؛ بالا بردن ارزش و جایگاه قدس و مسجد الاقصی، حمایت از مقاومت در فلسطین و تلاش برای فروپاشی پروژه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: قدس پایه و اساس نزاع با دشمن صهیونیستی است. مقاومت همچنان به آماده‌سازی و تقویت خود ادامه خواهد داد. مقاومت گزینه راهبردی ما بوده و خواهد بود.

هنیه یادآور شد: ما امروز به شدت نیازمند تشکیل جبهه‌ای واحد در کنار تمامی جریان‌های امت علیه دشمن صهیونیستی هستیم. زمان آن رسیده تا تکلیف نزاع تاریخی با دشمن صهیونیستی را یکسره کنیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار