معاون هماهنگ‌کننده نهاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده است

امیر سرتیپ دوم طالب‌زاده با بیان اینکه تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی باید سرلوحه نیروهای مسلح قرار گیرد، گفت: تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده است.
کد خبر: ۴۹۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷ - 18December 2021

تحقیق و پژوهش در نیروی هوایی نهادینه شده استامیر سرتیپ دوم «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: نیروی هوایی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اولین نیرویی بود که نخستین گام را در حوزه تحقيق و پژوهش برداشت.

وی افزود: نیروی هوایی با رویکرد توجه به تحقيق ‌و پژوهش، نهضت قطعه‌سازی را آغاز کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا گفت: اینکه امروز نیروی هوایی با کمک فرزندان و متخصصان این مرز و بوم قادر به ساخت تجهیزات و قطعات و مرتفع ساختن نیازهای عملیاتی است به جهت حرکت مؤثر و مستحکم در حوزه تحقيق و پژوهش است؛ لذا می‌توان گفت که پژوهش در نیروی هوایی امری نهادینه شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تحقيق و پژوهش در نیروهای تجهیزات‌محور عنوان کرد: نیروی هوایی امروز در حوزه ساخت هواپیما، پهپاد و سایر تجهیزات وارد عرصه شده و قادر به برطرف کردن نیازهای خویش است.

امیر طالب‌زاده خاطرنشان کرد: به هر میزانی که در حوزه تحقیق و پژوهش کار شود در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده کشور شده است؛ لذا تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی باید سرلوحه نیروهای مسلح باشد تا بتوان در شرایط تحریمی، مطابق با علم و صنعت روز دنیا پیش رفت.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار