اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره «یوسف» و کنگره ملی شعر دفاع مقدس در قم

مدیر ادبیات و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، اسامی برگزیدگان مرحله استانی جشنواره ادبی «یوسف» و بیست و سومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در استان قم را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ - 18December 2021

اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره «یوسف» و کنگره ملی «شعر» در قم«وحید رسولی» مدیر ادبیات و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با تقدیر از استقبال پرشور علاقمندان شعر و ادب دفاع مقدس از جشنواره داستان کوتاه «یوسف» و بیست و سومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس، اظهار داشت: در مجموع، ۱۵۰ اثر در زمینه داستان و شعر به دبیرخانه‌های استانی جشنواره «یوسف» و کنگره ملی شعر دفاع مقدس ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزیدگان مرحله استانی جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در قم، افزود: «فاطمه طوسی» نویسنده ۲ اثر «یک مشت نخودچی» و «زیر سایه نخل‌ها»، «فاطمه اکبری اصل» برای داستان «خواب‌های ننه صنم» و «فاطمه جدیدی» با اثر «دکمه توقف»، مقام‌های اول تا سوم مرحله استانی جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در قم را کسب کرده‌اند.

«رسولی» ادامه داد: در مرحله استانی بیست و سومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در قم نیز «میثم داوودی» با شعر «درنگی کرده بودم کاش» مقام اول، «محمدعلی خاکساردوست» با شعر «سید» مقام دوم و «راضیه مظفری» و «فاطمه عارف‌نژاد» با اثر‌های «قلبم هزاران تکه شد» و «مخواه» مشترکاً مقام سوم مرحله استانی بیست و سومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در قم را از آن خود کردند؛ همچنین شعر «هناک طفله» از «سمانه خلف‌زاده» نیز به‌عنوان اثر برتر در زبان عربی معرفی شد.

مدیر ادبیات و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: آثار برگزیده به رقابت در مرحله کشوری این ۲ جشنواره راه یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها