سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا:

دانشگاه بوعلی سینا در مسیر شهدا حرکت خواهد کرد

«رضوان» گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم در دوران مسئولیت خود در دانشگاه بوعلی‌سینا ، دانشگاه را در مسیری که نظام و شهدا در جهت آن اهداف حرکت کردند به جلو پیش ببرم.
کد خبر: ۴۹۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 18December 2021

دانشگاه بوعلی سینا را در مسیری که شهدا  حرکت کردند، پیش خواهم بردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسین رضوان» سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه بوعلی سینا و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دو بال ارزشمند نظام اسلامی هستند که با هم‌افزایی هم می‌توانند اهداف مقدس نظام اسلامی را بارور و جامعه عمل بپوشانند.

وی گفت: از خداوند می‌خواهم که عنایت و لطف کند تا بتوانم در دوران مسئولیت خود، دانشگاه را در مسیری که نظام و شهدا در جهت آن اهداف حرکت کردند به جلو پیش ببرم.

رضوان به تشریح برنامه‌های پیشروی خود در دانشگاه  بوعلی‌سینا پرداخت و گفت: دانشگاه باید جامعه در جهت ارتقای اهداف جامعه هدایت کند و باید فعالیت‌های دانشگاه خیلی بیشتر از گذشته در جهت ارتقای جامعه و حل مشکلات جامعه باشد.

این مسئول ادامه داد: در استان همدان با توجه به هم‌افزایی که بین مسئولان وجود دارد شاهد ارتقا و حل مشکلات جامعه خواهیم بود و دانشگاه بوعلی سینا باید نقش اصلی خود را در این قسمت ایفا کند.

سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا ابراز داشت: دانشگاه بوعلی‌سینا باید اینترنشنال شود و پذیرای دانشجو از کشورهای مختلف باشد و دانشگاه این ظرفیت را دارد و این امر باعث ارتقای سطح دانشگاه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر دانشجوی خارجی یک سفیر انقلاب خواهد بود و پیام‌رسان اهداف انقلاب در کشور خودش خواهد بود.

رضوان با بیان اینکه دانشگاه بوعلی سینا متعلق به همه گروه‌های مختلف دانشجویی و اساتید از هر طیف و جناح و نگرش‌های مختلف است، افزود: همه اعضای هیئت‌ علمی، کارمندان و دانشجویان در دانشگاه باید احساس راحتی داشته باشند و هدف‌ اصلی دانشگاه در آینده این خواهد بود.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید تلاش شود تا روزبه‌روز اکرام اساتید در دانشگاه بیشتر شود، گفت: امیدوارم که خداوند عنایت کند تا بتوانیم سرباز کوچکی در خدمت نظام اسلامی باشیم و در انتهای این مدیریت‌ها بتوانیم عملکرد قابل دفاعی در خدمت به شهدای والای انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها