مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

احیای فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین نیازهای فرهنگی جامعه است

حجت‌الاسلام «معتمدی» گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای ممتاز دوران دفاع مقدس و مستندسازی جلوه‌های ایثارگری از مهم‌ترین نیازهای فرهنگی جامعه است.
کد خبر: ۴۹۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ - 18December 2021

احیای فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین نیازهای فرهنگی جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در دیدار با جمعی از فعالان و مجریان پروژه‌های فرهنگ مکتوب حوزه ایثار و شهادت کاشان و جمعی از فعالان کاشانی حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: کاشان در حوزه نشر آثار مکتوب فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: احیای فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای ممتاز دوران دفاع مقدس و مستندسازی جلوه‌های ایثارگری از مهم‌ترین نیازهای فرهنگی جامعه است که باید با تمام توان در راه تحقق آن اهتمام ورزید.

حجت‌الاسلام معتمدی ادامه داد: هر یک از شهدا چراغ راه و راهنما هستند و باید با استفاده از ابزارهای مختلف هنر و رسانه این ستارگان پرفروغ را معرفی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش تأثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب جهاد و اخلاص، تصریح کرد: فعالیت‌های مکتوب کاشان در ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی قابل توجه است و باید قدردان این نگاه مجاهدانه بود.

حجت الاسلام معتمدی بیان کرد: انتشار حداقل پنج عنوان کتاب با موضوع حاج قاسم در کاشان، به معنای پیشتازی این شهر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار