مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

باید تفکر و مدیریت انقلابی را در دنیا ترویج دهیم

سردار «ظفری» گفت: ما وظیفه داریم تفکر و مدیریت انقلابی را در دنیا ترویج دهیم و این یکی از زمینه‌های ظهور امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۴۹۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ - 18December 2021

تفکر و مدیریت انقلابی را در دنیا ترویج دهیمبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، جلسه شورای هماهنگی روحانیت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کبودراهنگ به ریاست امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «نقی باقری» امام‌جمعه شهرستان کبودراهنگ در این جلسه اظهار داشت: در زمان فتنه ۸۸ دشمنان فکر می‌کردند کار انقلاب تمام است، ولی با ورود رهبر معظم انقلاب این فتنه‌ها در نطفه خفه شد.

وی افزود: دشمنان امروز فرهنگ نوجوانان و جوانان را نشانه گرفته‌اند که باید مسئولین هوشیار باشند و با این فتنه‌ها مقابله کنند و از فضای مجازی غافل نشوند.

باقری تصریح کرد: از دیگر فتنه‌های دشمنان می‌توان به مسئله بنزین، آب، رتبه‌بندی معلمین و واکسیناسیون کرونا اشاره کرد که مردم با بصیرت، آگاهی و مدیریت مناسب مسئولین با این فتنه‌ها مقابله کردند.

در ادامه سردار سرتیپ دوم «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهدای ما از جمله سردار سلیمانی از افراد ساده زیستی بودند که بیشتر زندگی خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از میهن کردند.

وی افزود: شهید سلیمانی فکر تشکیل انقلاب اسلامی جهانی بود و این ویژگی را همه شهدای انقلابی دارند.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تفکر و مدیریت انقلابی را در دنیا ترویج دهیم و این یکی از زمینه‌های ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: شورای هماهنگی روحانیون در استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود تا با همفکری هم برای مقابله با دشمنان و حل مشکلات راهکار‌های مناسب ارائه داده شود.

در ادامه «یدالله ابراهیم‌خانی» سرپرست فرمانداری کبودراهنگ گفت: وظیفه ما امروز بسیار سنگین است و باید ارزش‌های دفاع مقدس را ترویج و به نسل جدید نوجوانان و جوانان امروزی انتقال بدهیم.

وی بیان داشت. برای مقابله با تهاجم فرهنگی بایستی از همه ابزار استفاده کنیم که یکی از این ابزار‌ها فضای مجازی است و دشمنان از این طریق فرهنگ ما را نشانه گرفته‌اند و ما باید دشمنی‌ها را خنثی کنیم و فرهنگ شهادت را ترویج دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها