عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام تقوی گفت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و تکریم و تعظیم از مقام شهدا که رسالت خود را به خوبی انجام دادند وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۴۹۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 18December 2021

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سیدرضا تقوی» عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و بیان این که بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است، اظهار داشت: شهادت بالاترین پاداش و مزد مجاهدان فی سبیل الله است.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه شهدا با هجرت از مادیات به سوی معنویات الهی و مجاهدت در راه خدا به شهادت رسیدند، تصریح کرد: شهدا انسان‌های بزرگی بودند که در امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و به خدا پیوستند و از بهشت و پاداش الهی بهره‌مند هستند.

وی افزود: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و تکریم و تعظیم از مقام شهدا که رسالت خود را به خوبی انجام دادند وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) شخصیت بزرگ تاریخ اسلام و حلقه اتصال نبوت و امامت را رقم زد و بعد از فوت پیامبر (ص) همیشه در صحنه حاضر بود و با روشنگری و بصیرت از ولایت و امامت مولای متقیان علی (ع) دفاع کرد.

حجت الاسلام «محمدمهدی راشدی» امام جمعه شهرستان «صومعه سرا» هم در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت با برپایی یادواره شهدا فراگیر می‌شود اظهار داشت: امروز عزت و افتخار و اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

امام جمعه صومعه سرا افزود: روحانیان با رهبری امام خمینی (ره) از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران بودند و در تمامی صحنه‌ها حضور فعالی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها