فرمانده سپاه ناحیه «املش» خبر داد؛

نصب تمثال ۹۵ شهید بر سر در منازل خانواده‌های آن‌ها

سرهنگ «مهدی‌پور» گفت: نصب تمثال ۹۵ شهید شهرستان املش که پدر و مادر و یا یکی از والدین آن‌ها در قید حیات هستند، با حضور جمعی از مسئولان محلی شهرستان بر سر درب منزل مسکونی آن‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۴۹۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 19December 2021

نصب تمثال ۹۵ شهید بر سر درب منازل مسکونی شان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «علی مهدی‌پور» فرمانده سپاه ناحیه املش امروز (یک‌شنبه) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های دهه بصیرت، از نصب تمثال ۹۵ شهید بر سر در منازل مسکونی شهر املش خبر داد و اظهار داشت: نصب تمثال ۹۵ شهید شهرستان املش که پدر و مادر و یا یکی از والدین آن‌ها در قید حیات هستند، با حضور جمعی از مسئولان محلی شهرستان بر سر درب منزل مسکونی آن‌ها آغاز شده است.

حجت‌الاسلام «علی رنجبر» امام جمعه شهرستان املش نیز در این جلسه گفت: پخت یک هزار پرس غذای گرم و توزیع آن به همراه ۲۵۰ سبد کالای معیشتی توسط سپاه ناحیه املش بین خانواده‌های نیازمند، از برنامه‌های مهم ایام فاطمیه در این شهرستان است.

وی اهدای خون و ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه املش، برگزاری گلباران مزار شهدا، مراسم سوگواری ویژه ایام فاطمیه و دهه بصیرت را از دیگر برنامه‌هایی این ایام برشمرد که با حضور مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی و اداری و نهاد‌های انقلابی اجرا می‌شوند.

همچنین «محمد رنجبر» فرماندار املش نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» در این شهرستان، اظهار داشت: به‌همین مناسبت زنگ مقاومت در تمامی مدارس املش نواخته خواهد شد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باید با شکوه خاصی در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان املش، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود و فضای شهری و روستایی برای این ایام آماده‌سازی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار