رئیس کمیته پیشکسوتان شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

برنامه سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» به سمت مردمی شدن پیش برود

«هوشمندی» گفت: برنامه‌های سالگرد شهادت سردار ‌قاسم سلیمانی باید به سمت مردمی شدن پیش برود و برنامه‌ها باید به نوعی باشد که حضور و نقش مردم در برگزاری برنامه‌ها دیده شود.
کد خبر: ۴۹۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ - 19December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امروز جلسه کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با موضوع بزرگداشت روز جهانی مقاومت و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

این جلسه با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف همچون جهاد کشاورزی، کمیته امداد، صداوسیما، نیروی انتظامی، سپاه انصارالحسین (ع)، بنیاد شهید، تیپ 316 زرهی همدان، پدافند غیرعامل و همچنین نمایندگان و مسئولان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.

برنامه سالگرد شهادت شهید «سلیمانی» به سمت مردمی شدن پیش برود

«مجتبی هوشمندی» رئیس کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این جلسه اظهار داشت: تمام دستگاه‌های حاضر در جلسه باید برنامه‌های خود را در قالب جدول زمان‌بندی مشخص و در اختیار دبیرخانه مرکزی بزرگداشت روز جهانی مقاومت قرار بدهند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه باید به سمت مردمی شدن پیش برود، گفت: برنامه‌ها باید به نوعی باشد که حضور و نقش مردم در برگزاری برنامه‌ها دیده شود و برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار شود و وظیفه ادارات این است که شکل برنامه‌های خود را به این سمت هدایت کنند.

هوشمندی با بیان اینکه برنامه‌ها در سه روز به صورت ویژه پیگیری خواهد شد، ادامه داد: روز 9 دی که همزمان با روز بصیرت است، روز 13 دی که سالروز شهادت سردار سلیمانی و 16 دی که روز خاکسپاری سردار شهید سلیمانی است باید در برنامه‌ها به صورت ویژه دیده شود.

وی ابراز داشت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس ضروری است که بعد شخصیتی سردار شهید سلیمانی در زمینه‌های مختلف همچون فعالیت‌های فرهنگی، جهادی ، مدیریتی و... بررسی شود.

رییس کمیته پیشکسوتان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌همدان با اشاره به برگزاری همایش‌ها، مسابقات، محفل شب شعر و سخنرانی در فضاهای مختلف اشاره کرد و گفت: صداوسیما در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که در سطح رادیو و تلویزیون اعلام خواهند شد.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی قول مساعد داده ‌که در بحث امنیتی و ترافیکی در کلیه مراسمات که در سطح استان برگزار می‌شود نهایت همکاری را داشته باشد.

هوشمندی متذکر شد: در خصوص فضای مجازی ضروری است با یک همکاری مشترک اقدامات لازم برای ترویج فرهنگ شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم صورت بگیرد.

این مسئول گفت: ضروری است که تمامی دستگاه‌ها به شخصیت شهید همدانی و سایر شهدای مدافع حرم استان هم بپردازند و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم را در برنامه‌های خود قرار بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار