مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان:

۱۲ اثر نویسندگان زنجانی به جشنواره «یوسف» ارسال شده است

سرهنگ «موسوی» گفت: ۱۲ اثر نویسندگان زنجانی به جشنواره «یوسف» ارسال شده است.
کد خبر: ۴۹۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ - 19December 2021

سرهنگ «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان اظهار کرد: دهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی بزرگسال و نوجوان و بخش ویژه در اول شهریور ۱۴۰۰ فراخوان شد، عنوان کرد: نویسندگان تا ۱۵ مهرماه فرصت ارسال داستان به دبیرخانه را داشتند.

وی با اشاره به اینکه داستان‌های کوتاه با سه موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت از موضوعات فراخوان شده در بخش نخست جشنواره (بخش بزرگسال و نوجوان) بود، اضافه کرد: موضوعات بخش دوم جشنواره (بخش ویژه) مربوط به داستان‌های با موضوع شهیدان استان فراخوان شد و در بخش دوم جشنواره مقطعی برجسته از زندگی یکی از شهدای گرانقدر استان ( دفاع مقدس/ مدافعان حرم) موضوع اصلی داستان بود.

موسوی با اشاره به اینکه دهمین جایزه ادبی یوسف به طور هم زمان در کل استان‌ها فراخوان شد، عنوان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه‌های استانی پس از بررسی و انتخاب توسط هیأت داوران به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ اثر از نویسندگان در دو بخش جشنواره به دبیرخانه جشنواره یوسف در محل اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان رسید، عنوان کرد: این آثار پس از بررسی اولیه و کدبندی توسط دبیر اجرایی جشنواره، تقدیم داوران محترم استانی شد.

وی با اشاره به اینکه داوران پس از بررسی آثار و تشکیل جلسه حضوری تعداد ۱۲ کد اثر را انتخاب و به عنوان برترین اثار جشنواره یوسف به دبیر اجرایی استان زنجان اعلام کردند، عنوان کرد: این ۱۲ اثر به دبیرخانه مرکزی یوسف برای حضور در مرحله کشوری ارسال شده است.

موسوی با اشاره به اینکه با توجه به استعداد و توانایی برجسته نویسندگان استان زنجان امیدواریم شاهد موفقیت و انتخاب نویسندگان استان زنجان در مرحله پایانی و کشوری نیز باشیم، گفت: دبیرخانه یوسف در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی روزهای آتی طی برنامه‌ای با عنوان «اختتامیه جشنواره ادبی یوسف» و با حضور نویسندگان و علاقمندان از نویسندگان انتخابی هیأت داوران با اهدای لوح یادبود تقدیر و تجلیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار