نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

راهداران با جان و دل به مردم خدمت می‌کنند

حجت‌الاسلام «آل هاشم» در پیامی با تسلیت درگذشت یکی از راهداران استان آذربایجان شرقی، خدمات و تلاش‌های صادقانه راهداران خدوم و فداکار که با جان و دل به مردم سرزمین خود خدمت می‌کنند را بهترین یادگاری دانست که از آن‌ها در ذهن همگان ثبت می‌شود.‌
کد خبر: ۴۹۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ - 20December 2021

خدمات راهداران خدوم بهترین و گرانبهاترین یادگار استبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با صدور پیامی درگذشت «صفدر شریفی» راهدار تلاشگر اداره راهداری استان را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام «آل هاشم» به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت اندوه‌ناک راهدار تلاشگر خطه آذربایجان، شادروان «صفدر شریفی» که در حین خدمت و مأموریت دچار سانحه شد، موجب تألم و تأثر فراوان گردید. 

بدون شک خدمات و تلاش‌های صادقانه این عزیز سفر کرده و همه راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب، با جان و دل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گران‌بهاترین یادگار است که از آن‌ها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

اینجانب این سانحه دردناک را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، راهداران عزیز استان و مجموعه تلاشگران بی‌ادعای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت راه و شهرسازی، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار