با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب نماینده رئیس جمهور در شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب نماینده رئیس جمهور در شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ - 20December 2021

سردار «کارگر» انتصاب نماینده رئیس جمهور در شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب «سعید عسکری» را به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور تبریک گفت.

پیام مذکور به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سعید عسکری

نماینده محترم رئیس جمهور در شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که نشان از تعهد، تدین و تجارب ارزنده تان می‌باشد را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

یقینا با حضور و روحیه جهادی و نقش موثر جنابعالی در این شورا و حمایت مادی و معنوی دولت محترم شاهد گسترش بیش از پیش این جریان عظیم فرهنگی و نیز ترغیب و تشویق جوانان و شیفتگان ایثار و شهادت در بازدید از مناطق عملیاتی دوران هشت سال حماسه و ایثار و شهادت خواهیم بود.

موفقیت و سربلندی جنابعالی، شاگردان مکتب امام خمینی (ره) و تمامی مدیران تلاشگر و متعهد به حوزه فرهنگ متعالی و ارزشمند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار