مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری پویش «یلدای فاطمی» در مازندران

حجت الاسلام «شکریان امیری» از برگزاری پویش یلدای فاطمی با قرائت خانوادگی حدیث شریف کساء در شهرهای استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ - 20December 2021

برگزاری پویش «یلدای فاطمی» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پویش یلدای فاطمی با قرائت خانوادگی حدیث شریف کساء در تمامی شهر‌های مازندران برگزار می‌شود، شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و ایام سالگرد شهادت سردار پر افتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش و اولین سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی (ره) را تسلیت گفت.

وی اظهار داشت: پویش یلدای فاطمی همراه با قرائت خانوادگی حدیث شریف کساء در تمامی شهر‌های مازندران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ حرمت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در دورهمی‌های خانوادگی شب یلدا افزود: برپایی پویش یلدای فاطمی و قرائت خانوادگی حدیث شریف کساء در آخرین ساعات و لحظات پایانی پاییز ۱۴۰۰ مورد توقع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: این برنامه در جهت رفع گرفتاری‌ها و مشکلات و بویژه ریشه کن شدن ویروس منحوس (کووید ۱۹) از جوامع انسانی و اسلامی برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت دستگیری از مستضعفان و نیازمندان در این ایام خاطرنشان کرد: توجه به قشر مستضعف جامعه و مشارکت‌های مردمی و تهیه بسته‌های حمایتی برای اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه در این موقع از سال بسیار حائز اهمیت است و قطعاً می‌تواند بسیاری از مشکلات این اقشار کم درآمد را کاهش یا برطرف کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار