فرماندار گناوه:

مکتب شهید «سلیمانی» باید برای مسئولان الگو و اسوه باشد

«صفری» گفت: مکتب شهید سلیمانی در همه امور کاری و زندگی باید برای همگان به خصوص مسئولان الگو و اسوه باشد.
کد خبر: ۴۹۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹ - 20December 2021

مکتب شهید «سلیمانی» باید برای مسئولان الگو و اسوه باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد تقی صفری» امروز در نشست تودیع و معارفه رئیس ثبت احوال شهرستان گناوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه امید در بین مردم احیا و ایجاد کرده و نویدبخش امیدواری و نگاه مثبتی به آینده در میان آحاد جامعه بوده است.

فرماندار گناوه گفت: برخورد و رفتار صحیح، تکریم و احترام ارباب رجوع و انجام به موقع کارهای مراجعه کنندگان، باید از هر چیزی برای مسئولان مهم‌تر باشد و مردم را با این برخوردها به آینده امیدوار و این جرقه امید در جریان سیاسی را تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه کرامت امروز ما حاصل فداکاری‌های جانبازان و شهدا و ایثارگران و مستضعفان است گفت: توجه به مستضعفان و اقشار ضعیف‌تر جامعه باید بیشتر مورد توجه و رسیدگی مسئولان و مدنظر باشد.

صفری تصریح کرد: تسهیل و تسریع در راه اندازی کارها و درخواست‌های مراجعه کنندگان مورد توجه و دستور کار مدیران همه دستگاه‌ها باشد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خود را برای مردم فدا کرد و تا ابد زنده می‌ماند گفت: مکتب شهید سلیمانی در همه امور کاری و زندگی باید برای همگان به خصوص مسئولان الگو و اسوه باشد.

صفری گفت: فرمانداری آماده همکاری با ثبت احوال در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم است.

فرماندار گناوه از تلاش‌های مخلصانه رئیس پیشین ثبت احوال شهرستان در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد و افزود: انتظار می‌رود رئیس جدید نیز که از رزمندگان و ایثارگران و از نیروهای باتجربه است با تلاش هر چه بیشتر و تعامل با مسئولان در خدمت رسانی بهتر به مردم گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار