استاندار مازندران:

مسئولین نباید برای رفع مشکلات مردم به اقدامات مجازی اکتفا کنند

«حسینی‌پور نوری» با بیان اینکه مسئولین نباید برای رفع مشکلات مردم به اقدامات مجازی اکتفا کنند، گفت: در ارتباط مستقیم با مردم قطعا نظام مسائل اجتماعی آنها را بهتر درک می‌کنیم.
کد خبر: ۴۹۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ - 21December 2021

مسئولین نباید برای رفع مشکلات مردم به اقدامات مجازی اکتقا کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور نوری» استاندار مازندران ظهر امروز در حاشیه ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فلسفه حضور ما در بین مردم حل مشکلات موردی نیست و مسئولین باید به طور مستقیم صحبت‌ها و درد و دل‌های مردم را گوش بدهند و در متن جامعه قرار بگیرند، اظهار داشت: فلسفه اصلی حضور ما سیاست‌های کلان دولت سیزدهم است و رئیس جمهور مستقیم در سفرهای هفتگی در ارتباط با مردم است.

وی افزود: در حکمرانی اسلامی نباید بین مسئولین و مردم فاصله باشد و در طی سال‌های اخیر متاسفانه شاهد این فاصله در بین مردم و مسئولین بودیم و ما وظیفه داریم از نزدیک با مردم ارتباط برقرار کنیم و مشکلات آنها را بشنویم و نظام مسائل گرفتاری‌های مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار بدهیم.

حسینی‌پور نوری با بیان اینکه عمده مشکلات مردم در بحث شهرداری‌ها، اراضی، بیماران خاص و حمایت از آنها مورد بررسی قرار گرفت، گفت: این دیدارها ادامه خواهد داشت و مسئولین نباید برای رفع مشکلات مردم به اقدامات مجازی اکتفا کنند و هر چقدر مستقیم با مردم در ارتباط باشیم قطعا نظام مسائل اجتماعی مردم را بهتر درک می‌کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه این برنامه از آموزه‌های دینی ماست و ائمه اطهار و پیامبران ما در بین مردم بودند و با تعامل و ارتباط با مردم مشکلات را حل می‌کردند، بیان داشت: این ملاقاتها فرمایشی نیست و به اشکال مختلف و از طریق رسانه‌ها و رسانه ملی ارتباط خوبی شکل گرفته است.

حسینی‌پور نوری با بیان اینکه مسئله پسماند جزو مسائل اول استان است و نگران مسئله زیست محیطی استان هستیم، ادامه داد: اقدامات خوبی در گذشته انجام شده است اما کافی نیست و در موضوع پسماند و زباله با یک بحث فرهنگی روبرو هستیم و باید شهر پاک مورد توجه تک تک شهروندان باشد و فرزندان امروز در این راستا غنی هستند و باید تلاش کنیم یک نهضت عمومی در فرهنگ سازی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه حساسیت مردم در این موضوع باعث می‌شود گردشگران و مسافران نیز رعایت کنند و در این غیر صورت آنها هم توجه نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: تشکل‌های مردم نهاد در این ایام اقدامات بسیار عالی در بحث نظافت جنگل‌ها و مسیرهای مواصلاتی داشتند و باید چهره استان را به سطح عالی برسانیم و به دنبال رواج گردشگری در حوزه‌های مختلف هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث شهرداران قوانین متعددی داریم و شهردار اگر در انجام وظایف تعلل کند استاندار می‌تواند عزل کند، تصریح کرد: تاکنون جلوه‌های خوبی را از مدیریت جهادی شهرداران شاهد بودیم و کم‌کاری‌ها در دست بررسی است و اگر در انجام مأموریت ذاتی خود کوتاهی کنند، برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها