یادداشت/

ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولین راهبرد نخ‌نما شدۀ دشمنان

دشمنان ایران اسلامی به خوبی درک کرده‌اند که از طریق نظامی قادر به رویارویی با ایران اسلامی نیستند؛ از این‌رو با ترفند اختلاف و تفرقه‌افکنی میان مردم و مسئولان کشور به میدان آمده‌اند.
کد خبر: ۴۹۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۱ - 22December 2021

ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولین راهبرد نخ‌ نما دشمنانگروه اجتماعی دفاع‌پرس- «محسن عمادی» رئیس اداره اجتماعی یگان‌های ویژه انتظامی؛ امروز باید از راست‌قامتانِ دریادلی سخن گفت که اندیشه‌ای سرخ و قلبی تپنده برای امنیت و آرامش مردم دارند؛ همان‌هایی که صبح هنگام از خانه بیرون می‌زنند و معلوم نیست که آیا دوباره به آن منزل سر می‌زنند یا خیر، اما بی هیچ ادعایی هر لحظه آماده جانفشانی برای برقراری امنیتی هستند که تا مادامی که هست ارزش آن مشخص نیست!

سخن از مردانی است که خط قرمزشان امنیت و آرامش مردم بوده و هر کجا که نیاز به حضورشان باشد، در صحنه حاضر می‌شوند؛ همان‌هایی که در کارنامه درخشانشان، افتخاراتی از به هلاکت رساندن اعضای تیم هایث تروریستی داعش در کرمانشاه تا برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان ثبت شده و از آنجا که احساس امنیت و آرامش مردم برایشان فصل الخطاب است، در عملیات‌هایی همچون امدادرسانی در سیل و زلزله، اردو‌های جهادی، کمک‌های مومنانه، اهدای خون و مقابله با کرونا، همیشه با حضور جهادی خود مایه دلگرمی مردم هستند.

این امنیت اتفاقی نیست؛ برای حفظ آن همه روزه شاهد جانفشانی بهترین جوانان کشور هستیم که مدال افتخار «مجاهدان فی سبیل الله» را بر سینه آویخته اند و با شجاعتی علی وار به مقابله با بدخواهان ملت در جای جای میهن اسلامی می‌پردازند تا در سکوت رسانه ای، مظلومانه به جمع دوستان شهیدشان می‌پیوندند.

پلیس در خط مقدم مقابله با هر گونه نا امنی ایستاده است و بهای آن را با خون بهترین فرزندان میهن عزیزمان پرداخته؛ آگاه باشیم که این کانون برقراری امنیت را رژیم تروریستی آمریکا خوب درک کرده و هدف تحریم‌های پوشالی خود قرار داده است.

برای پلیس ایران اسلامی چه افتخاری بالاتر از این‌که از سوی رژیمی مورد تحریم باشد که هر کجای دنیا جنایتی صورت پذیرد، دست کثیف رژیم تروریستی آمریکا و دست نشانده‌های آن دخیل است، پس الحمدلله راه را درست رفته ایم و با قدرت ادامه می‌دهیم همچنان که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است».

دشمنان ایران اسلامی به خوبی درک کرده‌اند که از طریق نظامی قادر به رویارویی با ایران اسلامی نیستند؛ از این‌رو با ترفند اختلاف و تفرقه افکنی میان مردم و مسئولان کشور به میدان آمده اند که این تحریم‌های پوچ اخیر نیز نشان از افول و استیصال دولت آمریکاست؛ به فضل خداوند، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم شریف ایران اسلامی بازهم دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار