سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رژیم صهیونیستی در برابر ایران عددی محسوب نمی‌شود/ نابودی «تل‌آویو» تاوان کوچکترین خطای صهیونیست‌ها

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تا زمانی که نظام اسلامی از ملتی با ایمان و نیروهای مسلحی پرتوان برخوردار است، رژیم صهیونیستی در مقابل آن عددی نیست.
کد خبر: ۴۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ - 14July 2015

رژیم صهیونیستی در برابر ایران عددی محسوب نمی‌شود/ نابودی «تل‌آویو» تاوان کوچکترین خطای صهیونیست‌ها

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره برخی اظهارات مسئولان رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به تأسیسات اتمی کشورمان، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد که همچنان ارادهای ملی در دشمنی با رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد؛ به همین خاطر چنانچه آنها بخواهند چنین کار حماقتآمیزی را مرتکب شوند، عکسالعمل شدیدی را از جانب نیروهای مسلح کشورمان دریافت میکنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا از چنان قدرت بزرگی برخوردار است که میبینیم کشورهای موسوم به 1+5 در مذاکرات هستهای مقابل ایران دور یک میز مینشینند و مسئولان جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ولایت فقیه و امت اسلامی کشورمان از مواضع بر حق کشورمان دفاع میکنند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: بنابر این تا زمانی که این نظام اسلامی از ملتی با ایمان و نیروهای مسلحی پرتوان برخوردار است، رژیم صهیونیستی در مقابل آن عددی نیست.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: توانمندی ایران در حدی است که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اگر بخواهند کوچکترین خطایی انجام دهند، از تلآویو چیزی باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار