سفیر یمن در ایران:

شهادت «حسن ایرلو» بزرگترین سند جنایت‌های رژیم سعودی در یمن است

الدیلمی گفت: شهادت ایرلو بزرگترین سند بر جنایت‌های رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال‌ها علیه مردم بی‌گناه مردم یمن انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 22December 2021

شهید ایرلو بهترین نماینده برای کشور ایران در یمن بودبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در ایران امروز در مراسم تشیع پیکر شهید «حسن ایرلو» سفیر کشورمان در یمن که در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، اظهار داشت: من رابطه نزدیکی با شهید ایرلو داشتم و فکر نمی‌کردم، روزی در مراسم تشیع این شهید شرکت کنم؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت که شهید ایرلو بهترین نماینده برای کشور ایران در یمن بود.

وی افزود: مردم یمن حضور او را در کنار خود و رشادت‌هایی که برای مردم کشورم انجام داد را فراموش نمی‌کنند؛ زیرا این مرد بزرگ از ماست و حتی زمانی که تمام سفرا از یمن فرار کردند، وی در کنار مردم یمن ماند و در همه سختی‌ها و دشواری‌ها دوشادوش مردم یمن حضور داشت.

دیلمی ادامه داد: این شهید یک مرد واقعی و مجاهد الهی بود که جا دارد به خانواده بزرگوار این شهید تسلیت بگویم چرا که در این سال‌ها دوری و نبودش را صبورانه پذیرفتند؛ البته شهادت ایرلو بزرگترین سند بر جنایت‌های رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال‌ها علیه مردم بی گناه مردم کشورم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار