سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

واکسینه شدن مردم از ایجاد موج جدید کرونا جلوگیری می‌کند

سرمست گفت: با توجه به کاهش شیوع کرونا در استان اکنون بهترین زمان برای تزریق دُز دوم و سوم واکسن است چرا که واکسینه شدن مردم از ورود و یا ایجاد موج جدید کرونا جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۴۹۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 22December 2021

واکسینه شدن مردم از ورود و یا ایجاد موج جدید کرونا جلوگیری می کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمدحسین سرمست» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز امروز در بازدید از بیمارستان رازی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون بهترین زمان برای تزریق واکسن است لذا از مردم خوزستان که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند درخواست می‌شود در سریعترین زمان برای دریافت واکسن اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به کاهش شیوع کرونا در استان اکنون بهترین زمان برای تزریق دُز دوم و سوم واکسن است چرا که واکسینه شدن مردم از ورود و یا ایجاد موج جدید کرونا جلوگیری می کند. به دنبال روند کاهشی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان تمامی شهرها در وضعیت آبی قرار گرفتند.

سرمست بیان داشت: افرادی که فقط یک نوبت واکسن دریافت کرده اند باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند. در حال حاضر بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است. حدود ۸۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان خوزستان تاکنون یک دُز و ۶۴ درصد هر ۲ دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار