دیدار مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس همدان با خانواده شهید «خوش‌لفظ»

همزمان با فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت «علی خوش‌لفظ»، مسئول امور بانوان استانداری همدان و مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان، با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
کد خبر: ۴۹۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ - 23December 2021

دیدار مسئول امور بانوان حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس همدان با خانواده شهید «خوش‌لفظ»+تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همزمان با فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت «علی خوش‌لفظ»، «ربیعه علی‌محمدی» مسئول امور بانوان استانداری همدان و «سیده زهرا موسوی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان، به دیدار خانواده این شهید بزرگوار رفتند.

در این دیدار لوح تقدیری توسط مسئول امور بانوان استانداری همدان و تبرکی تابلو فرش امام رضا (ع) توسط مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان به خانواده شهید خوش‌لفظ اهدا شد.

«علی خوش‌لفظ» از رزمندگان و جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس بود که ۲۹ آذر سال ۱۳۹۶، پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری از ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

این شهبد بزرگوار در عملیات‌های «رمضان»، «مسلم‌بن عقیل»، «والفجر ۵»، «کربلای ۴» و «کربلای ۵» حضور داشت و سرانجام در عملیات «کربلای ۵» بر اثر اصابت تیر به نخاع، به درجه جانبازی نائل شد و سال‌ها این درد و رنج را تحمل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها