معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

کمیسیون پزشکی برای ۲۶۰ ایثارگر زنجانی برگزار می‌شود

حیدری از برگزاری کمیسیون پزشکی برای ۲۶۰ نفر از جانبازان و والدین معزز شهدای زنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ - 23December 2021

کمیسیون پزشکی برای ۲۶۰ ایثارگر زنجانی برگزار می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علیرضا حیدری معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: این کمیسیون به مدت دو روز در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان، امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سه کمیسیون حق پرستاری، حالت اشتغال و تعیین درصد جانبازی به صورت همزمان برگزار می‌شود و پرونده‌های افراد شرکت کننده شامل ۱۴۰ نفر از شهرستان زنجان، ۳۰ نفر ابهر، ۳۰ نفر خدابنده، ۳۰ نفر خرمدره، ۱۵ نفر ماهنشان و ۱۵ نفر از جانبازان شهرستان طارم نیز در این کمیسیون بررسی می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه کمیسیون پزشکی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود، یادآور شد: فاصله‌گذاری اجتماعی، برنامه زمان‌بندی برای مراجعین و استفاده از ماسک و دستکش شرکت‌کنندگان از نکات مورد تأکید خواهد بود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ کمیسیون پزشکی پس از بررسی کارشناسان به شماره همراه ثبت شده از طریق پیامک ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار