مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان خبر داد؛

فعالیت هشت کمیته تخصصی برای گرامی‌داشت روز جهانی «مقاومت» در همدان

«مظفری» با اشاره به برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان همدان، گفت: تمامی اقدامات در قالب شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به ریاست استاندار و دبیری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با عضویت همه دستگاه‌ها در هشت کمیته تخصصی در حال انجام است.
کد خبر: ۴۹۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 23December 2021

فعالیت هشت کمیته تخصصی برای گرامی‌داشت روز جهانی «مقاومت» در همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «کمال مظفری» مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، امروز (پنج‌شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت «روز جهانی مقاومت» با مدیر روابط عمومی استانداری همدان، اظهار داشت: ستاد کل نیرو‌های مسلح ۲۸ اسفند سال ۱۳۹۹ دستورالعملی را به دبیری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای مناسبت‌های ملی دفاع مقدس، علی‌الخصوص «روز جهانی مقاومت» ابلاغ کرده است.

وی افزود: همچنین در ۲۶ آبان سال جاری نیز دستورالعمل تخصصی دیگر برای «روز جهانی مقاومت» به همراه اهداف و راهبرد‌های مشخص به استان‌ها ابلاغ شد.

مظفری ادامه داد: در این راستا تلاش بر آن شد که با استفاده از شیوه‌نامه‌های استانی، برنامه‌ها را بومی کنیم و همچنین در این خصوص ۲۰ دستگاه مشخص شد تا برنامه‌های خود را پیشنهاد دهند.

وی بیان داشت: تمامی اقدامات در قالب شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به ریاست استاندار و دبیری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با عضویت همه دستگاه‌ها در هشت کمیته تخصصی در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: هفته آیندهبه ریاست معاون سیاسی استاندار جلسه‌ای با حضور تمامی دستگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد و برنامه نهایی را به آن‌ها اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به تقارن دهه بصیرت و هفته مقاومت، به تشریح برخی برنامه‌های گرامی‌داشت این ایام پرداخت و گفت: در روز پنج‌شنبه نهم دی‌ برنامه غبارروبی از مزار شهدای مدافع حرم با مدیریت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران را خواهیم داشت.

مظفری ادامه داد: در روز دهم دی، ائمه جمعه استان در تمامی نماز جمعه‌ها به تبیین شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازند و در روز دوازدهم دی‌ نیز همایشی با مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز سیزدهم دی‌ مصادف با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌ای با مدیریت سپاه انصارالحسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و همچنین در نظر داریم همزمان با سالروز خاک‌سپاری شهید نیز مراسم ویژه‌ای برگزار کنیم.

چهره مردمی شهید سلیمانی را باید به مردم معرفی کنیم

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره سخنرانی شاخص شهید سلیمانی در همدان، گفت: باید چهره مردمی شهید سلیمانی را به مردم معرفی کنیم؛ چراکه خیلی از ابعاد شخصیتی شهید همچون ابعاد مدیریتی سردار ناشناخته مانده است.

وی تاکید کرد: در روز جهانی «مقاومت» در استان همدان باید نقش سردار شهید همدانی ویژه دیده شود و به تببین شخصیت این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع حرم نیز بپردازیم.

مظفری اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی اقدامات مؤثری برای تمام مردم جهان انجام داد و امروز نوبت کار کردن ماست و باید شخصیت این شهید را به همگان معرفی کنیم و به شبه‌های پیرامون‌شان پاسخ دهیم.

وی خواستار برگزاری مجدد شورای روابط عمومی‌های دفاع مقدس استان همدان شد و گفت: همچنین درخواست داریم که  روابط عمومی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان در ارزیابی‌ روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار